środa, 29 sierpnia 2012

28.Odpowiedzi do mini ask

Hej
Dzisiaj oczywiście odpowiedzi do aska, jakiego zrobiłam ostatnio.

Ask'a petka Szarika.

Niektórzy zadali więcej niż 3 pytania, ale przymknęłam na to oko, ale następnym razem czytajcie uważniej notki. :)) Jak jakieś pytanie miało całkowicie identyczną treść lub z lekko inne, to pomijałam, bo takie było.

1.Kogo już poznałeś?
- Trefla, Jazz'a i Aishę znałem już mimo tego, że mieszkałem w innym mieście. A obecnie niedawno poznałem Rogera, Shaggy'ego, Wilczka Twistera i panią kanarkę Stachę (robi dobre ciasta :D), lisiczkę Foxy i spanielkę Melody
2. Kto wg cb jest najsympatyczniejszym petkiem?
- Chyba spanielka Melody *ta z sep*, ona jest bardzo miła i nigdy się z nikim nie kłóci. ^^
3. Jaka jest twoja ulubiona muzyka?
- Zdecydowanie hard rock, heavy metal... z tych lpsowych nie mam ulubionego, ale jak chodzi o ludzkie to mój ulu. zespół to Guns N' Roses. xD
4.Ile petków już poznałeś?
- W sumie 6. (pytanie 1)
5.Czy lubisz Rogera?
- Hmm... Myślałem, że jestem walnięty, ale przy nim wcale.. o.O"" Szczerze mówiąc takiego ziomka jeszcze nie znałem. xDD
6.Jaki jest twój ulu. owoc?
- DANONE ALE OWOC !!!!! A tak na serio to lubię kurczaczki i czekoladę *O* xDD (gdyby co petki nie jedzą kurczaczków lps, ale wiecie, w takich jak my jemy to i tak jest wiecej konserwantów i chemii niż czegokolwiek innego. XDDD)
7.Lubisz jeść banany?
- Hmm.. z Afryki nie jestem, ale lubię. xD
8.Masz już przyjaciół?
- Mam (pytanie było powyżej).
9.Jaki jest twój charakter?
- Raczej zwariowanyy... ale jak trzeba to umiem być poważny, ale i tak każdy się wtedy śmieje. xD *chyba na sam mój widok*
10.Czy jesteś zakochany?
- Ojć, na razie nie, ale na razie szukam, może kogoś znajdę.
11.Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Błękitny i trochę zielony. Też taki jasny.
12.Masz jakieś marzenie?
- Oj tak, głównie to takie, aby być sławnym petkiem w LPSLandzie. Nie wiem po co mi, a ot tak.
13.Masz dziewczynę, jeśli tak to jaką?
- Nie mam! xD A najbardziej chciałbym jakąś collie. ^.^
14.Będziesz występował w jakichś teledyskach albo filmach na yt?
- Nie wiem, czy będę odpowiednik aktorem. (xD), ale możliwe, że tak.
15.Wydaje mi się, czy masz jedno oko zielone?
- Nie, może to tak światło padało. Dwa niebieskie. Co jak co, ale siberian husky to ja nie jestem. XDDDDD Chociaż chciałbym tak mieć, byłbym hardcore.
<---------

16.Lubisz wiśnie? 
- Hmm, lubię, ale i tak chyba największą przekrętkę ma na ich punkcie Cherry. :D (Cherry - to ksywka Aishy)
17. Masz kompa?
- Ma siii rozumiećć! xD
18. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
- Green Day "Holiday".
19.Czytasz bloga największe marzonko?
- Njee... Nawet takiego nie znam, jakbym chciał być szczery ;p
20.Jakie lubisz słodycze?
- Najbardziej lubię lizaki. xDDD A właściwie to zjem każdeeee!
21.Lubisz cole?
- Hmm, lubię, ale i tak najbardziej lubię sprite.
22. Cieszysz się że jesteś ostatnim LPSem?
- Nie wiem... Trochę to przykre, ale i tak mam wiele osób do poznania!
23. Znasz Szarika, tego który ma bloga?
- Nigdy z nim nie gadałem, ale podejrzewam, że to chyba mój kuzyn ze strony matki. ^^
24. Oglądasz Czterech Pancernych?
- Noo, bardzo to lubię. xD
25. Ile macie Collie w LPSLandzie (I jak się nazywają te Collie)?
- Ja, to wiadomo, Szarik. Jest jeszcze Karmel, kumpel Row'a od kiedy pamięta, był poj., a także Paula, pracuje na farmie (z zestawu z różowym konikiem i żółtym kurczakiem "a'la prasowane oczy") i taki collie z saszetek, tej edycji co był fioletowy bullek. ^^
26. Chciałbyś poznać moją Mary ?(Dalmatynka z domku)
- Hmm, pewnie, że bym chciał. ^^ Lubię zawierać nowe znajomości.
27. Jak to być ostatnim petkiem twojej pani?
- Na pewno trochę przykro, że nie będę mógł się śmiać z nowych "ej, koty! hauahauh", ale jakoś na razie się tym zbytnio nie przejmuję; w końcu komuś uda się zamówić naszą panią na nowego. Największe szanse mam ja, Trefl, Roger i Aisha. :DD
28.Ile masz lat?
- Tradycyjna osiemnastka. :D
29.Lubisz Mishkę?
- Lubię, ale ona nieco zwariowana jest... jak mogłem powiedzieć nieco! o.o" Kiedyś podobno była normalna, ale ja sobie tego nie wyobrażam.
30.Co sądzisz o Blythe?
- Nigdy żadnej nie widziałem, ale z tego co mówią inne LPSy, to one podobno są złe... Ale ja właściwie nie mam zdania.
31. Lubisz placki?
- Lubię. xd
32. Podoba ci sie jakaś dziewczyna w LL???
- Szukam na razie.
33. Masz rodzine?
- Mam, ale nie w LPSLandzie. :c

Dobra, Szarik tradycyjnie dziękuję Wam za uwagę i pytanka. <3
Pozdrooo!
BM


EDIT:
JAK TO JEST SPANIEL TO JA JESTEM ZAKONNICA:
http://allegro.pl/littlest-pet-shop-spaniel-magnez-hydrant-i2594378745.html


17 komentarzy:

  1. Supcio colie ^^ Nie mogę się doczekać następnej noci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra blog i słodki colie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na moją stronę www: zwierzakiimy.tnb.pl na razie jest niedobudowana ale funkcjonuje. Zapraszam do rejestracji, bede bardzo wdzieczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ask :D
    ----------------
    Zapraszam do mnie about-lps.blogspot.com -skomentujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go będę miała ;) (chodzi o colliego ,u mnie to będzie Jake)
    Szkoda ,że już nie będziesz z bierać LPS... Ale będziesz dalej pisac bloga???? Jeśli tak to super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Ja dawno nie zbieram LPS.
      Jak widać piszę. xD

      BM

      Usuń
    2. Chyba coś musiałam ominąć... xD
      I ten "spaniel" mnie rozwalił.

      Usuń
  6. Szkoda, że to twój ostatni LPS. ;( Dobry ASK.
    Mój blog ma nową nazwę! UWAGA!!!! http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ASK. Też już nie zbieram LPS. :)
    Te kto napisał na allegro że to spaniel to ja jestem księdzem xD nie no ale na serio, ten ktoś nawet pewnie nie wie jak wygląda spaniel ;P

    Pozdro,
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ask i colie. Czekam na następną notkę a najbardziej nie mogę się doczekać Bartusia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemka.Ask mam na moim blogu.Skomcia któś?
    http://sara-i-lps.blogspot.com/
    Zapraszam.A notka jak zwykle supcio.

    OdpowiedzUsuń
  10. Supcio Ask.
    PS: 3 września mam imieniny xD
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie możliwe by to był spaniel O.o ...! !
    Ps do Iza17: Najlepszego :P Jutro mnie nie będzie, więc najlepszego xP

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja w takim razie jestem Blythe XDD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest nie możliwe! To jest spaniel? tego kto tak napisał to nieźli porombało! O.O Zapraszam na mojego bloga moje-super-lps.blogspot.com
    PS. Tam konkurs jest konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ty jesteś żałosna. te petszopki są śmiechu warte -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie umiesz napisac pet shop.
      Żałosny jest ten, kto się boi przyznać, że jest pisakiem. ;p
      Choć w sumie rozumiem, też bym nie chciała, żeby ktoś wiedział kim jestem, szczególnie jakbym byla takim z*ebem jak ty..
      BM

      Usuń