sobota, 25 sierpnia 2012

27.Ostatni nowy petek (Mini Ask)

Hejkaaa..
Hmm.. tradycyjnie dziękuję za to co pisaliście pod poprzednią notką.
@Anonim: W jakim sensie ma dziwny nosek? Chodzi o to, że różowy? Czy, że jak da się zbliżenie, to jest lekko obity? Ja tam w nosku nie widzę nic dziwnego.

Przybył do mnie niedawno nowy petek. Ostatni. Tak sobie postanowiłam, to jest całkowicie ostatni, jakiego kupiłam. Chyba, że pojawi się w sklepach jakiś bullek albo ZNOŚNY wilk... Nie wiem, zastanowię się, ale najprawdopodobniej ostatni.
Na pewno chcecie jego zdjęcie. ^^
*zdjęcia xd.


To troszeczkę nie ostre, ale kijj taaam. Jak widać na załączonym obrazku kupiłam sobie używkę na allegro. Nie, no co wy, na serio myśleliście, że kupiłam jakiegoś z nowych? o.o"" No więc nie, nie chcę tych nowych. Nazwałam tego colliego Szarik - dlatego, że jest szary... Popularne imię z czterech pancernych, cn? ^^

No i jego drugie zdjęcie. Podobne do zdjęć bullków z poprzedniej notki, robiłam chyba   tym samym czasie, ale zapomniałam o nim wspomnieć! T.T"" No, tak więc to jest Szarikk... ma na sobie obróżkę Mixera *byłą*, bo kupiłam go bez niej.
Właściwie zawsze chciałam tego pieska i w związku z tym muszę zmienić moją zakładkę o moich lps. Zaraz pod nagłówkiem macie takie zakładki. O mnie, kontakt, o moich lps... 

Hmmm... nie wiem co więcej napisać.
Chcielibyście, tak za kilka noci, listę moich ulubionych LPS? Bo teraz, jak się nie bawię, to się nieco zmieniłaa... Teraz to tak stawiam na wygląd i charakter jaki sobie wymyślę, a nie na to, jak tym petkiem się fajnie bawi i jak niezłą ma rodzinkę. xD

ASK
I w związku z tym petkiem, jako że najprawdopodobniej jest moim ostatnim, chcę zrobić taki mały Ask... Ale nie tak, że zadajecie nie wiadomo ile pytań, ale umówmy się, że każdy może zadać takich pytań 3. No więc jak? Zaczynamy! Pytajcie o co chcecie, byleby to nie było obraźliwe, ani chamskie, ani głupie.

Pzdr,
BM

EDIT: TEN ASK JEST DO LPSA, NIE MNIE!!!!

17 komentarzy:

  1. No więc oto pytania: ;)
    1. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga/konta na YouTube?
    2. Od ilu lat zbierasz Littlest Pet Shop?
    3. Masz lub miałaś kiedyś podróbkę LPS'a? ( jeśli masz jego/jej zdjęcie to pokaż na blogu, jeśli możesz oczywiście )
    No i wszystkie, nie wiedziałam zbytnio o co zapytać, bo prawie wszystkie odpowiedzi znalazłam na twoim blogu :) ^.^

    Pozdrowionka!
    ~Natalcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki, poprawie

      1. Ilu masz przyjaciół/przyjaciółek?
      2. Podoba ci się jakaś dziewczyna? :D
      3. Jak się czujesz jako ostatni petek w kolekcji Kingi?

      Pozdro, i jeszcze raz sory, ale myślałam że do ciebie ;P

      ~Natalcia ^^

      Usuń
  2. Ooo jestem druga (chyba) xD
    Pytanka :)
    1. Kogo już poznałeś?
    2. Kto według Ciebie jest najsympatyczniejszym petkiem?
    3. Jaka jest twoja ulubiona muzyka.?
    Chyba tyle ;D
    Doggowa

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Ile petków już poznałeś ?
    2.Czy lubisz Rogera ?
    3.Jaki jest twój ulu. Owoc ?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Vicky ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny LPS!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lubisz jeść banany? xD
    2. Masz już przyjaciół?
    3. Jaki jest twój charakter? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tego collie'ego :D A oto pytania:
    1. Czy jesteś zakochany?
    2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    3. Masz jakieś marzenie?

    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego colli-ego nazywa się Łoli :)
    Mam pytania:
    Czy on ma dziewczyne jeśli tak to jaką?
    Będzie występował w jakiś filmach bądź teledyskach na yt?
    Wydaje mi się czy on ma jedno oko zielone?
    Pozdrowionka Anonimek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam aski (to ja, Katie tylko zmieniona ksywa)
    1: Lubisz wiśnie? Ja wręcz koocham!
    2: Masz kompa?
    3: Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    4: Jakie masz marzenie?

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Poznałeś już kogoś?
    2.Lubisz Rogera?
    3.Czytasz bloga największe marzonko?
    4.Jaki jest twój ulu.owoc?
    5.Jaki jest twój ulu.kolor?
    6.Masz już na oku jakąś dziewczynę a jak tak to jaką?
    7.Jaka jest twoje ulu.piosenka?
    8.Jakie lubisz słodycze?
    9.Lubisz cole?
    To chyba wszystko.Weny na pytania mi zbrakło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łostatni? Zawiodłam się na tobie. :[
    No to tiaak...
    1. Cieszysz się że jesteś ostatnim LPSem?
    2. Znasz Szarika, tego który ma bloga?
    3. Oglądasz Czterech Pancernych?

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Ile macie Collie w LPSLandzie (I jak się nazywają te Collie)?
    2. Chciałbyś poznać moją Mary ?(Dalmatynka z domku)
    3. Jak to być ostatnim petkiem twojej pani?

    Pozdrawiam Jen*

    P.S Sara Szerszeń przecież BM napisała że można zadać tylko 3 pytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Ile masz lat?
    2.Lubisz Mishkę?
    3.Co sądzisz o Blythe?
    -----------
    NN u mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. yyyy...nareszcie ktoś zmądrzał i nie kupuje wszystkiego(nowego) co LPS...brawo Kinga! ^^ zapraszam na mój kanał na yt: klau789

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Lubisz placki?
      2. Podoba ci sie jakaś dziewczyna w LL???
      3. Masz rodzine?

      Usuń
  14. Też nazwałam swego psa Szarik, lecz to był taki inny pies ze szklanymi oczkami :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://miasto-lps.blogspot.com/ w którym można znaleźć mnóstwo porad, ciekawostek, zdjęć czy najwyżej opowiadań!

    OdpowiedzUsuń