piątek, 10 sierpnia 2012

23.Czy dobrze mieć dużo LPS?

Hi.
Dziękuję najpierw za komentarze i za Wasze zdanie na temat nowości jak i starości (xDDD), bardzo brakowało mi takiej wymiany poglądów, tak w ostatnim czasie. ^.^ 
Ostatnio zajrzałam sobie do moich figurek. Możliwe, że większość z Was nie wie, jak można zajrzeć do figurek, skoro cały czas stoją na Waszych półkach, bawicie się nimi, a może nawet rozmawiacie (-Panie Rogerze, ma pan ochotę na herbatkę? - Kinga, dobrze się czujesz? o.O" [heh, taki joke. xd]). Lecz dla mnie nie jest to sprawą codzienną. Kiedyś miałam petki po prostu wszędzie! W-s-z-ę-d-z-i-e! Szczególnie było to w okresie wakacyjnym, gdzieś przed rokiem, kiedy to w skład mojego Państwa LPS wchodziły jakieś 4 miasta... kiedyś coś o tym pisałam, no nie?... LPSLand, LPSIsland, WzgórzeLPS, Petshopowo i LPSowo. No, to nawet 5. Potem zeszłam do dwóch mast, LL i LI, a potem pozostało tylko LL, ale za to było ogromne. :D Jakoś po "przeprowadzce" tzry drzwi dalej xDDDD, czyli do innego pokoju na czas remontu mojego, wszystko to, mając na myśli akcesoria, petki, i wgl "doprowadziłam do jednego miejsca i ładu". A gdy znów zamieszkałam w swoim kącie, moim pokoiku, wszystko powędrowało do komody (miała być to komoda na "zabawki", a właściwie 3/4 to lps, bo reszta jest na strychu albo gdzieś tam.) To było gdzieś w marcu. Zaglądam do nich raz na jakiś tam czas, a oprócz tego, tak jak kiedyś obiecałam, moje ulubione bd leżały na półce. I tam są, dokładniej na biurku. ;D Mam je obok siebie. Dobrze się z tym czuję. Czuję się pewniej. Szczególnie wtedy gdy czytam zakończenie jakiejś superowskiej książki, jestem bliska płaczu i tylko one przypominają mi, że te postacie nie istnieją na prawdę i nie jestem tam z nimi. xDDDD
I wtedy właśnie zaczęłam rozważać, patrząc na nie, w pudełkach (w jednym się nie zmieściły. XDDD Mam chyba 4 albo 5), na te moje 296 figurek lub coś koło tego, ale i tak liczę je jako 300. Zaczęłam rozważać, czy dobrze jest mieć tak dużo LPS. Z przykrością muszę powiedzieć, że tak, w większości przypadków reszta LPS, te które kupiliśmy dawno, czyli jakieś 2/3 zostaje zapomniana, bo ciągle kręcimy się wokół naszych ulubionych, albo tych, które niedawno kupiliśmy, a one też potem odchodzą w częściowe zapomnienie. Rozumiecie, o czym mówię? Ja zawsze starałam się bawić się w miarę wszystkimi, ale... to nie jest właściwie osiągalne. Jednego lubimy bardziej, drugiego mniej. Tak było, jest i będzie.
Więc: Czy dobrze jest mieć dużo LPS? Wolisz mieć 300,400,500, czy 50? Albo może 20? Lub tylko 5? Na pewno większość z Was wybiera to pierwsze. Też bym tak zrobiła. Ale teraz zaczyna mi coś świtać, że to chyba nie jest dobra odpowiedź. Muszę przyznać, że zawsze trafi się jakiś petek, co nie ma imienia, albo często je zmieniam, bo nie mogę go zapamiętać. Jest takich może 2, ale są. Więc nie lepiej jest mieć te 20 LPS, ale żeby każdy miał swój dom, rodzinkę, imię i nazwisko, był często używany i "kochany"? Wątpię, aby ktoś miał np.300 lps i żeby każdy miał swój stały dom. To jest nieosiągalne. No, chyba, że są to bardzo maluśkie domki. Odpowiedź na pytanie "Czy dobrze mieć dużo LPS?" pozostawiam właśnie Wam, w końcu każdy ma inne zdanie i gust. Z jednej strony fajnie jest mieć dużo figurek, potężne miasto, wielkie rodziny petków... a z drugiej dobrze też jest mieć potulne, malusie miasteczko, gdzie każdym petkiem bawimy się codziennie, a jak nie, to często.

A Wy, jak uważacie? ^^
Wolicie mieć Las Vegas czy Pacanowo? xDDDDDDD
Przepraszam, jak Was trochę znudziłam, ale chyba dałam trochę do myślenia :D
BM

41 komentarzy:

  1. Hej Kinguś! ^^
    Ja mam około 50-60 LPS i to mi wystarczy, mi nie potrzeba dużo bo i tak wszystkimi nie będę się naraz bawić, no nie? Wszystkie mają imiona chociaż często im zmieniam ;D
    Więc, ja lubię mieć, nie za dużo LPS, bo jak jest ich dużo, to nie ma gdzie ich trzymać itp.
    i nie za mało, jak jest mało to żadna zabawa, więc lubię mieć średnio LPS :)

    Pozdro ( ależ się rozpisałam )
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty się rozpisałaś? nie widziałaś jednego koma

      Usuń
    2. Ja mam na razie tylko 15 lps ale jak już to maximum 100, a nie więcej.
      Bo to przesada.
      Moje lps mają wszystkie gdzie mieszkać jeszcze tylko domki muszę pobudować a z imionami jest łatwo, bo ich mało zobaczymy jak będzie później :)
      Pozdro !!!

      Usuń
  2. Nasz pancia ma około 40 LPS.Odwiedzisz nasz blog
    http://es-i-ka.blogspot.com/
    Nasza pancia to Sara Szerszeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację! U mnie też tak jest i na szczęście mam tylko 132 Lps

    OdpowiedzUsuń
  4. pomyśl, co musi przeżywać lovelps2011 z tym 1000 petków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Jak lubi? No wiesz, niektórzy lubią mieć wszystkiego w jasny iment. xDD Kurde, uzależniłam się od tego tekstu.

      Usuń
    2. Ekhemm... (przynajmniej) wg. mnie lepiej (bardzo dużo lepiej)jest mieć wielką kolekcję. Tak, może niektórym zdaje się iż inne petki idą w zapomnienie. Ja przynajmniej staram się każdym bawić coś jakiś czas. Plus do tego głównie z każdą zabawą używam ulubionych. Muszę także poruszyć temat Lovjusza Wspaniałomyślego (lovelps2011). Owszem, ma on wielką kolekcję, ale nie możemy stwierdzić, że on odrzuca niektóre petki. Z tego co wime on sam stwierdził iż każdym petkiem trzeba się od czasu do czasu pobawić. Znam go i sądzę iż on czyni to co sam powiedział. Tak też nie rozumiem zdania "Co on musi przeżywać?". Ewentualnie radość z tak wielkiej kolekcji. (PS. Słowo "iż" przypadło mi do gustu XDDDDDDDD) Z poważaniem:
      LiLLy z Razmusowic

      Usuń
  5. masz racje ! wreszcie ktos mysli jak ja! xD ja tam mam okolo 40 lps i jest mi dobrze ;D zyje nie zginełam xD no wiec moi rodzice oddali naszego pieska ;( no ale tam bedzie mial lepiej i moge zrobic miasteczko dla lps-kow moze taka wieś xD bo nie boje sie ze ktos zje mi nastepne 4 petki :( :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde zapomniałam że siora ma jeszcze kolejne 40 petkow -_- a ja mam z nia pokuj taki malutki -_- holender !

      Usuń
    2. Z tego drugiego koma to się prawie pozwijałam ze śmiechu. xDDDDDD Holender! Noo, 80, to i tak sumka w sam raz. ^^

      Usuń
    3. xDD właśnie chyba zaczne robic to miasteczko juz mam jeden domek zrobiony jestem z jego dumna *-* wyszedl taki nowoczesny
      I ma nawet jedna sciane szklana ( tak wgl to on stoi na parapecie wiec ta szklana sciana to okno xDD) jest pikny *u* xD
      Holender! xD

      Usuń
  6. Siemka Kinga.Odwiedzisz mój blog i blog moich LPS
    http://sara-i-lps.blogspot.com/
    http://es-i-ka.blogspot.com/
    Będe bardzo wdzięczna za komcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 40LPS i małe magiczne miasto LpsNarnie.Chce dotrzeć do 50LPS wtedy będę rzadziej LPS kupywać.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny nagłówek zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę jak jest mało LPS. Ja aktualnie mam 30 a i tak wszystkimi się nie "bawię" , bo bawię się ulubionymi. Większość ciągle leży u mnie w torbie na LPS... Nie wiem jak bym sobie poradziła z taką ilością LPS jaką ty masz... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 20 lub mniej nie wiem do końca ale do 25 i się wszystkimi nie bawię a też nie dała bym rady z taką ilością co ty 200-coś popieram Sandrę

      Usuń
  10. Ja mam 36. Szkoda. Jeden wisi u dziadka w samochodzie, był w automacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 65 i nadal wydaje się mi że mam ich mało!
    Pozdrawiam!
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam okolo 200 lps O_O i dziś jeszcze nowego mam być może napiszę o tym na moim blogu ^^ http://mojeroznoscix3.blogownia.pl/ i dam zdj. Mi tam nie przeszkadza miec dużo petków ^^ co prawda 3 domki mi nie wystarcza, ale stram się ,żeby każdy miał swój kąt (nie udaje się XDDD) Często też mam tak ,że raz koniki raz kotki, a raz pieski.. itp
    ~pozdro Eleniss :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jest okropnie z ilością moich LPS i nie zamierzam już ich NIGDY kupować. Mam ich za dużo, a powoli mi się nudzą ... za bardzo oszalałam na ich punkcie i uważam, że był to wielki błąd. Mam cały pokój w nich, gdy pokazałam mój pokój na blogu komentarze były nie miłe, nawet mało powiedziane, okropne! Ja też nie czuję się dobrze w moim pokoju. Czasami się ich aż boję! Tyle oczu LPS na mnie patrzy gdy wstaję... Mam LPS 93 chyba. Ale mówię, że mam 100. Bo to fajniej brzmi. No cóż raz mówię do siebie:
    ,,Oj tam, oj tam nie słuchaj innych. Masz zajebisty pokój! LPS są super! <3''
    A za raz potem:
    ,, Boże, ja was nie chcę! NIE CHCĘ! ''
    I w tym momencie chętnie bym zerwała plakat z biedronką LPS.

    Więc sama nie wiem co począć i wymyśliłam, że jak bd miała 15 lat to zrobię remont pokoju dopiero. I tyle. Nie dawno się wprowadziłam, i w ogóle u nas tak kiepsko z kasą, że chyba nam dom zabiorą ... więc nie chcę robić remontu...

    Co do LPS uważam, że powinnam poprzestać na 20...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 50LPS i jeszcze dochodzą (jeszcze dojdą w tym miesiacu)mam wrażenie ,ze mam ich duzo. I to prawda z ta zabawą tylko ulubionymi ,ja zaczęłam "ignorowac" niektóre petki jak miałam ich ok.20. A ,że niechciałam ich "ignorować" to robiła rodziny ,sklepy ,imprezy itd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha! No w końcu ktoś się opamiętał, niestety nie ja. ._. Dużo LPS - niby dobrze, ale..? Gdzie je trzymać i co zrobić jak się znudzą? :< I czy naprawdę opłaca się wydawać aż tyle kasy..? Ja mam swoje 120 i powolutku się stopuję, bo na cóż mi więcej? ;) Od jakiegoś czasu kupuję jedynie te wymarzone i te z promocji. (ostatniego LPSa po normalnej cenie i średnio wymarzonego kupiłam... rok temu O.O'' woah...) Podsumowując: najlepiej jest mieć ok. 100 - to nie za dużo, ani nie za mało. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam równo 40 lps. Chcę dobić 50 potem do 100 i to mi wystarczy. Co najśmieszniejsze mam tylko 4 chłopaków i 36 dziewczyn o.o Jak by co tu przygodyLPS. Co jakiś czas komentuję twojego bloga, ale czytelniczkom jestem wierną. Zapraszam na mojego nowego bloga zuzia-i-lps.blogspot.com Ja mam prawie 40 LPS i uważam, że mam ich jeszcze mało, więc chcę mieć 100. Teraz żadnego nie ignoruję. Każdy ma jakąś rolę w moim Petville

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uważam, że lepiej mieć powyżej 100 LPS a ja mam ich mało, bo 37 :( np. dlatego, bo moja Avril musi mieć całą rodzinę, huskie, bassety, ostatnio jej rodzina powiększyła się, kupiłam jej siostrzenicę Iskierkę ^.^ (Avi ma męża huskiego)

    Lubię swoje LPS :) ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  19. Siemka.Skomętujeta naszego bloga.Jest nn
    http://es-i-ka.blogspot.com/
    Super notka jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam z 50 LPS i to mi wystarcza też sie gubie z imionami myśle że tyle mi wystarczy

    SUPER NOTKA

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nocia ja mam hmm... ponad 30

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam 101 i dobrze mi z tym :D Pamiętam imiona lps ale jak chodzi o nazwiska to muszę zajrzeć do spisu lps napisanego na wordpad . Ja nie mam plakatów z lps ani innej rzeczy z nich , lps są w pudełku obok domek i dodatki i wyciągam jak się chcę bawić albo na nie popaczeć

    OdpowiedzUsuń
  23. sorry że się dawno nie odzywałam ale nie miałam dostępu kompa i ja wybieram 20-25 lps a nie 50

    OdpowiedzUsuń
  24. a i chce coś jeszcze dodać nie róbcie tak żeby mieć jak najwięcej lps bo później wam się znudzą i co z nimi zrobicie? mam tylko 10 lat ale nawet ja wiem takie rzeczy, a wy? 12+ i nie wiecie. sorry jeśli kogoś obraziłam ale to prawda. to co napisałam to nie znaczy że macie przestać zbierać lps ale pomyślcie, czy warto ma się mieć tak okropnie dużo?

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam malo, bo tylko 20...kurde muszę policzyc...23 - Katie

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też mam 10 lat-Katie [kurde znowu piszę]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam gdzieś 110(lub mniej)LPS ów i nazwałam TYLKO bochaterów i wrogów czasem zapominam ich imiona ale pamiętam dość dużo mogę wymienić: Hania, Julka, Natasza, Dan, Tuki, Cici, Sindy, Krzysiek, Frutika, Loona, Nil, Kippa, Paulina, Shake(to jest Snivy), Dominika, Etat, Apokalipsa(To zwariowany lis), Ewa(normalny pies tylko udaję,że to pies robot), Miranda, Terra i inni

    Jak by co to nagrywam filmiki ale nie mam konta na YT.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hehe ja mam za ledwie około 40 LPS-ów w czym 2 vipcie króliczka i kotka perskiego :)
    Aha mam prośbę Kinguś...moge tak ciebie nazywać?oki a wracając do prośby czy mogłabyś mi pomóc każdy LPS ma oryginalną nazwę np.komodor-mop dog :)
    No i nie wiem jaką oryginalną nazwę ma pudel szukam i szukam i nie moge znaleźć po możesz proszę 0:)

    OdpowiedzUsuń
  29. To, co napisałaś jest prawdą. Ja mam ok. 20 petków i już bawię się tylko jedną rodziną, a reszta poszła w zapomnienie... Zapomniałam nawet chyba jeden raz imienia takiego jednego, ale to był nowy xdd
    Gdy ma się dużo petków człowiek się cieszy, no ale masz rację

    PS1: Też płaczę na zakończenie książki. Muszę sobie uświadamiać, że te postacie nie żyją, ale nie daje sobie rady! Było tak w pierwszej części "Ani z Zielonego Wzgórza" więc coś na to wymyśliłam - nigdy nie czytaj ostatniego rozdziału! :D Mam taką jedną książkę, którą czytałam wiele razy, ale jeszcze nigdy nie doszłam do ostatniego rozdziału, ponieważ go nie chcę czytać.

    PS2: Widzę, że na początku miałaś problem z LPS'ami, gdzie je schować? Tak się składa, że pare godzin przed przeczytaniem tego posta napisałam o tym problemie: http://miasto-lps.blogspot.com/2012/08/6-gdzie-postawic-petki-i-ich-akcesoria.html Czytniesz? ;) Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam 135lps i postanowiłam że jak dobiję do 300 to kończę;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam 29 lps i się zgadzam z BM bo moja koleżanka ma około 70 i już myli imiona. Czasami to nawet z jednego lpsa robi menela. o.o Zapomina jego imienia. A na mojego wilka mówi Snikers!!!! :"(
    No nic w każdym razie zgadzam się z tobą lepiej mieć np. 40 lps a nie 400!!!

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ogułem mam 18 petków ale bym chciała mnieć ich z 200 . 200niby o półowie się nie pamięta ale ją jestem inna ją jak patrzę na yt i co one piszą moja kolekcja LPS to mnie boli to a ona to puźnie sprzedają no to po co kupują takie LPS . Ją muszę pewniemz 2lata zbierać żeby mnieć tyle co ty "200" ale myślę że mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja posiadam 93 lps. Każdy ma swoje imię i nazwisko, oraz dom. Niby to nie osiągalne, ale dałam rade :D Jak nagrywam filmik na YouTube z lps, biorą udział w nim Rowiez te niepopularne lps'y.

    OdpowiedzUsuń