poniedziałek, 8 października 2012

38.Konkursy z okazji... :D

Siema!
Pragnę zapowiedzieć konkurs... właściwie muszę się streszczać, bo zaraz spadam do Maca z moimi misiaczkami, ale obiecałam sobie że napisze to wlasnie po szkole. Więcc... kurde, mam tego tyle, że nie wiem od czego mam zacząć! Może najpierw powiem, że już w niedzielę, mianowicie 14-ego października wiecie co jest!? No, wiecie? Taaak, "głupi dzień nauczyciela, który wypada w niedziele-.-". Owszmm, ale nie tylko...




No, kto wie?











Dałabym 10 pkt.











yyy...








do czego pkt? xD














noo... dobra, mniejsza z tymi punktami.















dobra














jak mówiłam















nie mam czasu













bo zara spadam



















więc już was

















n
i
e






t
r
z
y
m
a
m












w







n
i
e
c
i
e
r
p
l
i
w
o
o
o
o
o

o
o

o
o
o
o
o

o
o
o
o

ś
c
i

x
D



DRUGIE URODZINY BLOGA LPS-FRIENDS!
Wpadlibyście na to, misie? No wiem, niektórzy pewnie wiedzieli i przesuwali myszką drąc się "TAAAAAAAAAAAAK URODZINY LPS-FRIENDS DAJ MI TE DZIEDZIEDZIEDZIEDZIEDZIEDZIESIĘĆ PUNKTÓW PLEASE!!!!!*wali klawą*", no ale niektórzy nie wiedzieli.

Z tej właśnie okazji oczywiście będą atrakcje, pewnie jakbyśmy się wszyscy znali w realu, misie, wyprawiłabym festyn i wgl, ale niestety jest taka rzeczywistość że są to jedynie blogowe uroczystości, ale i tak mam nadzieję, że fajne.

Co z tej okazji?
Mam dla was kilka konkursów!

KONKURS NR 1 pt. "Strój"
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wyglądają petki w pięknych, odświętnych strojach? Nie masz materiałów, ale bardzo chciałbyś zrobić coś podobnego? Nie  ma problemu! Mam coś dla ciebie.<3
Ściągnij obrazki wybranych petków z bloga http://nicole-mysite.blogspot.com/ a następnie dorysuj tym petkom ubrania. Ubrania mogą być piękne, odświętne, albo nawet śmieszne - lecz nie przesadzajcie, że np. jakiś petek będzie w spodniach ogrodnika lub w bikini (xD), ale np. przebrany za królika, czy coś w ten deseń. xD Takich przebranych petków macie zrobić minimalnie 2 do 5 najwięcej, w dowolnym programie (Gimp, Paint, Photoshop, co chcecie), mogą być to petki moje, wasze, takie jakie chcecie mieć, czy obojętnie jakie. Obojętnie jakie petki wybierzecie. Jakie mają być te ubrania...? Odświętne.
Najprościej odświętne piękne stroje pokazać mi na Gali MLP




(To tylko przykład, abyśmy się zrozumieli. :D)

Oczywiście dla facetów może być gajer.
Prace proszę wysyłać na mail: bullciomaniak@op.pl
JAK KTOŚ NIE MA MAILA, NIE PAMIĘTA HASŁA LUB NIE MA DO NIEGO DOSTĘPU, CZY COŚ TAKIEGO, MOŻNA OSTATECZNIE NAPISAĆ OPOWIADANIE/ZALINKOWAĆ ZDJĘCIE(np.tinypic, na blogu etc.) i wysłać mi na gg: 40712736
Czas wysyłania prac: do 13 października, godziny 12.00
Nagroda: Komentarze na bloga + opublikowanie tych obrazków na blogu w dniu 14.10. Oczywiście nie trzeba mieć bloga, aby wziąć udział, wtedy na nagrodę daję dyplomik + oczywiście opublikowanie. Proszę pisać też swoje nicki, abym przy waszym obrazku nie musiała pisać maila.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

KONKURS NR 2 pt. "Opowiadanie"
Opowiadanie na temat petków, które udały się na wielki festyn z okazji urodzin bloga lps-friends. Co może się tam wydarzyć? Przykłady: Jakaś dziewczyna może poznać superowego chłopaka, poznanie Rogera, czy zagubienie torebki na przyjęciu, gdzie będą toczyć się różne i różne historie. ^^ To oczywiście tylko przykłady, ale możecie je wykorzystać. Opowiadanie nie może być jakieś krótkie, że np. 5 zdań i koniec, ale dłuższe. Nie bd dawać limitu, bo ja nawet wiem,  jak to na wypracowaniach w szkole jest wkurzające, że można mieć tyle i tyle zdań czy słówek. W opowiadaniu mogą występować dowolne LPSy, Wasze, a może nawet jak znacie to moje. :D B&W, Roger, Bullteriery, Diana, Daisy, czy kogo tam chcecie. Opko oczywiście może być śmieszne. "Lubie to!" <--- mianowicie śmieszne opowiadania. :D
Wysyłać swoje prace na: bullciomaniak@op.pl
JAK KTOŚ NIE MA MAILA, NIE PAMIĘTA HASŁA LUB NIE MA DO NIEGO DOSTĘPU, CZY COŚ TAKIEGO, MOŻNA OSTATECZNIE NAPISAĆ OPOWIADANIE/ZALINKOWAĆ ZDJĘCIE(np.tinypic, na blogu etc.) i wysłać mi na gg: 40712736
czas wysyłania prac do 13 października, godziny 12.00
nagroda: to samo co w konkursie nr 1

Wszelkie prace dodane w komentarzach nie zostaną brane pod uwagę.

To tyle konkursów.
Oczywiście dnia 14.10 będzie wiele tematów, m.in. wyniki konkursów + różne takie moje tematy, różne zdjęcia, opowiadania, może nawet będzie jakiś quiz, albo "zrób to sam", w sumie to nie wiem jeszcze co i pozostawię to jako niespodziankę... ^^
Więc bardzo zapraszam w niedzielę na bloga. Notka nie obiecuję o której będzie godzinie, ale postaram się jakoś 12-14, ale NIE OBIECUJĘ, bo nie wiem jakie będę miała zajęcia na ten czas...

ZGŁASZAJCIE SIĘ DO KONKURSÓW! NAPRAWDĘ BĘDĄ SUPER FAJNE DYPLOMY, KOMENTARZE NA BLOGA I WGL. POMYŚLĘ TEŻ NAD JAKIMŚ INNYM WYNAGRODZENIEM JESZCZE. ^^
No i jeszcze raz zapraszam w niedzielę na bloga.... <3
Dobra, a ja spadam do Maca.
Nie wiem jak zdążę. xDDD

Trzymajcie się kochani w szkołach i wgl, a no: i znajdźcie trochę czasu na konkursy. Można wziąć udział w jednym, albo w dwóch, jak chcecie. ^^
Pozdro,
BM.

16 komentarzy:

  1. Na pewno wezmę udział w pierwszym konkursie. Co do drugiego to nie jestem pewna :/. Ale chyba też. I wszystkiego naj dla twojego bloga! Wpadnij też na mojego i skomaj NNo ok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero znalazłam ten blog..ale licz mi tu kurde,że napisze opowieść i zrobie postać =D Przynzma,fajny blog chociaż.ekhm..emm..kurde..no,wiedz go po raz peirwszy ._. ale i tak fajny,jak bed emiała czas poczytam reszte postów,niedługo ide ;3
    PS Oszczędzisz komentarza?^.^ Nie mam aktualnie aktualnego aktualnościowego bloga aktualnie,wiec mi nie zalezy :)
    PS2 czy opowieśc moze być o...tajemniczej serdelce,która bedzie próbowała zjeść mi ogon (zakładając,ze bede dalmatyńczykiem)?xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy, niezbyt bardzo zrozumiałam PS1. Chodzi, żebym nie dodawała komentarza, czy jak? Ogólnie wybacz, bo właściwie to go dodałam, ale nie za bardzo cię zrozumiałam.
      Liczę, że przeczytasz poprzednie posty! ^^ Dzięki!
      BM

      Usuń
  3. Biorę udział w tym pierwszym ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam C:

    Hue hue hue, myślę że się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tsa, właśnie dziś sobie przypomniałam że w dzień nauczyciela twój blog obchodzi urodziny (DOSTANĘ 10 PUNKTÓW?! 8D).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy wezmę udział w jakimś :) Fajna notka :)
    Powróciłam n bloga :) Zapraszam na wszystkolps.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, zapomniałam dodać:

    Na wszystkie maile z pracami odpisuję, dajcie mi na to 1-2 dni. Jakbym nie odpisała, oznacza to, że nie dostałam maila z Waszą pracą.

    GRATULUJĘ WSZYSTKIM 10-CIU PUNKTÓW! xD
    (Wszystkim, którzy wiedzieli... :p)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jest 14 paż?Urki mojego tatyXD(serio

    OdpowiedzUsuń
  9. O_O Jakim cudem wiedziałaś że będę się darła : !!! TO DZISIAJ TO DZISIAJ URODZINY BLOGA AAA !!! na całe gardło waląc klawiaturą w stolik tak że aż wywaliłam sobie budyń !?! XD
    Co do konkursu to pewnie że wezmę udział w 1 bo nie umiem pisać opowiadań ;c
    I na koniec małe pytanko :
    Czy zrobisz może nagłówek urodzinowy tak jak kiedyś ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. WSZYSTKIEGO NAJ :D
    Kopiara TWEGO BLOGA!!! Suknia dla longhaira:
    http://kochanexxxxxlittlestxxxxxpetxxxxxshop.bloog.pl/id,331120184,title,50-To-juz-50-notka,index.html

    OdpowiedzUsuń
  12. co do tych wygranych w konkursie,to może zamiast stawiać na ilość komentarzy(tak jak zwykle się to robi) możnaby wygranym jakiś wierszyk napisać :D każdemu inny oczywiście ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki narodzinowe xD Gratuluje i zycze 10 lat dalszego pisania :D
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. urki? nie spodziewałam sie

    OdpowiedzUsuń
  15. urki? nie spodziewałam sie

    OdpowiedzUsuń