sobota, 20 października 2012

40. Moonglow and Moondust Friends

Hellou.
I co powinnam tak sobie napisać przy sobocie? "Oh wayo, yeah, yeah, Ohhhhhh, yeah, yeah!" Chyba nie wystarczy. No właśnie... Hmm... Może najlepiej byłoby zacząć od małego podsumowania notki urodzinowej.


  • Straty: Kilka porozbijanych talerzy, połamany stół, ubrania w torcie, poobijane ściany, w większości spóźnienia do pracy/szkoły w poniedziałki, roger stracił krawat (- -) jak tak to nie ma start.
  • Zyski: ... Zgodnie z tym, że prawie nikt nie przyszedł do pracy/szkoły w poniedziałki, praktycznie cały LPSLand miał wolne. ;D Hueh
  • Neutralne: Proszę mi podać adresy osób tych co wygrały w konkursach!!! Bo dopiero spłaciłam jednej osobie, co, nie macie blogów? Jak nie macie to proszę napisać, a nie, bo i tak jak coś wam spłacę w ten weekend albo w następny (o ile podacie..) bo w tyg nie mam czasu. Time, time, time! <klepie w zegarek na ręce, mruży oczy patrząc z byka i wygląda jak nauczyciel od wf i czuje się tym przerażona o.O">
Okej.. jaki dziś temat?
M.in. wybraliście, że chcecie też więcej ocenek.
! ^^

Moonglow Friends

To jeden właśnie z tzw. "Moonglow Friends". Moon to księżyc, wiadomo, a glow to poświata/poblask. Więc jak to plastycznie przetłumaczę: Księżycowa poświata. No nic, trochę dziwna nazwa, ale w końcu to są te LPS-Wróżki, więc może pasuje? Nie jestem w stanie do końca powiedzieć, czy one świecą w nocy, ale wydaje mi się, że tak. Ten LPS akurat przypomina mi jakiegoś jakby robaczka. Umówmy się, że nie będę ich oceniać w skali 1-10, bo to trochę nie fair, bo ja ogólnie nie przepadam za wróżkami. Więc może sprawiedliwiej będzie jak będę je oceniać opisowo, co?
No więc ten 'robaczek' (robaczek to tak słit brzmi :DD jej o.o)... hmm... wg mnie szkoda, że nie ma więcej wymalowane, jedynie ten 'kwiat' lub 'znamię' na czole, ale ma dość słodkie oczka.

To jest raczej nietoperz. :D Netoper! Jego 'znamię' na czole bardzo mi się z Cutie Markiem Trixie haha. xD Nie znacie trixie? TRIXIE :D Ona nie jest moją całkiem ulubioną, ale ogólnie jest super.;D Wracając do lps... każda z tych wróżek ma coś na czole. Czy to oznacza, że teraz LPSy będą miały 'cutie marki'? x.x" Wg mnie dość słabe połączenie, ale cóż, zobaczy się.. Nietoper mi się bardziej podoba niż robak, ale i tak rewelacji w tych wróżkach nie ma.


Taki sam jak poprzednik, ale on z kolei jest biały (biały nietoperz;d) i ma na czole taki jakby zawijas. xD Nie chcę nikomu obrzydzać go, o ile się komus tam podoba, ale to wygląda trochę jak namalowane zwykłą farbką, pędzlem. Ciekawe... on także nie ma nic wymalowane poza czołem. Może przeszkadzałoby to w świeceniu w ciemności?

Kolejny robaczek, on przynajmniej jest niebieski, a nie taki blady, że wygląda jakby ktoś wyssał z niego życie.  Czy ja mam takie wrażenie, czy on ma takie jakby zęby? o.O"" <przybliża zdjęcie>, a niee, omg, ja wszędzie widzę jakieś bestie! On ma taki uśmieszek i tak mu padło światło. Lool. No nic, dość fajny. Nie no. Taki se.

To  nawet nie jestem w stanie rozpoznać, jakie to zwierzę. Hmmm.. pomyślmy. Dziwne uszka, które wyglądają jak małe skrzydełka na których moze latać. Ale w sumie jak to u góry to skrzydełka, to to na dole to co to jest? Dobra, przyjmijmy hipotezę, że to na górze to tylko uszy i nie mają nic wspólnego z lataniem, a to na dole to są jakieś skrzydełka + nóżki i rączki. Niestety dalej nie jesteśmy przekonani, jakie to zwierzę. KURDE MOLE! Już pokemony są mniej skomplikowane i wiadomo co robi i czy lata i co najważniejsze CZY NA USZACH-COŚ TAM CZY TYM CZYMŚ OBOK RĄCZEK LUB ŁAPEK!!!!!!!!! Dobra, raczej to pewnie na tym obok rączek/łapek. Nie no, idę do następnego-.-""

Kolejny robaczek. Uff... tu już nie mam się o co ani przy czym wkurzać, bo widać że nie ma ani skrzydełek, a na tych czułkach nie będzie mógł latać. Uff... Od dzisiaj kocham nielatające wróżki. :D On jest taki sobie. Też nie ma rewelacji, podobnie jak w jego poprzednikach. Oczy takie blade, wyssane z życia, a kolor też blady.
Kolejny robaczek. On z kolei przypomina mi Cutie Marka Luny. Ehh... czekaj, czekaj. On ma chyba muszelkę! To jest ślimak. A, spox. Po tym kolorze bym w życiu nie ogarnęła. Wiecie co ja zauważam i co mnie strasznie martwi? Że już wgl nie ogarniam zabawek dla dzieci x.x""
Oooo, co z tego że różowy, przynajmniej ma jakis znośny kolor, a nie taki blady etc. No i to niekształtne serduszko, które także wygląda jak  narysowane przez 6-cio latka w domu farbą. Hmm... O, teraz mam te ciekawsze, mianowicie MOONDUST FRIENDS :D.
I są one bardziej brokatoffe i ciekawsze do opisywania niż Moonglow.


Moondust Friends
Tutaj mamy jakiegoś różowego ziomka. A nie, czekajcie. Zacznę może o opisania ich trochę podobnie jak poprzedników z rodziny. A więc... Moon, jak już mówiłam, oznacza księżyc, a dust - kurz albo pył. Bardziej jednak pasuje opcja pył: Księżycowy pył. I chyba dość trefnie to przetłumaczyłam, bo faktycznie one mają w sobie brokat, bo widocznie jest tym 'księżycowym pyłem'. Dobra, teraz opiszę go. A więc ma on dziwne uszy, na których możliwe, że potrafi latać i skrzydełka obok nóżek/rączek, na których możliwe, że też potrafi. Czekajcie. Taki już był. OH NO, NEVER AGAIN. -.-""""""""

A ten zieloooony i znów ma jakiegoś zygzaka mcqueena na czole. Blade oczy... dziwne czułka... No i teraz dopiero zaczęłam się zastanawiać, czy te wróżki mają ten brokat 'w środku' ich ciała (czyli czy zostały wykonane z takiej przezroczystej gumy, gdzie w środku jest brokat), czy one mają ten brokat na zewnątrz i przez to są chropowate. Lol, mam nadzieję, że to pierwsze o.O""

To też nie mam pojęcia, jakie to zwierze. Nw czemu, ale na przykładzie właśnie tego "petka", mam dzikie wrażenie, że ten brokat jest właśnie na zewnątrz. Ale nie. Oni by tego nie zrobili tym petkom, prawda? x.x"" Jacieee, muszę mieć taką nadzieję. A to zapewne też jakiś robak, bo jak widzę jest ich właśnie najwięcej. Może świetlik, czy coś w ten deseń.

Oo, ten dość fajny. Niebieski, ma znaczek prawie jak trixie, słodki nietoper, no i ma jaśniejsze i ciemniejsze części ciała, dzięki czemu nie jest taki nudny. ^^ Ogólnie ten kształt już się tyle razy powtarzał, że za bardzo nie mam co dodać do tej opinii. 

Nie no, mogliby sobie normalnie odpuścić tego kształtu, bo ja normalnie po 1 nie wiem, jakie to zwierze mi przypomina... w końcu wróżki to nie zwierzęta, ale littlest PET shop tak, więc czemu one przynajmniej nie przypominają zwierząt!? Heeeehehhhh...
Ślimaczek. Oooo, mam kolejną złotą myśl: Ciekawe czy ruszają główkami. Pewnie nie, bo jak dla mnie są wielkości babies. Też macie takie wrażenie? Nabrałam ochoty poszukać na ich temat trochę więcej i zaraz to zrobię, jak tylko skończę z pokazywaniem i krzyczeniem przy każdym, że nie wiem jaki to zwierzak. xD
Ten też dość fajny. Przypomina mi pszczółkę, choć to może tylko przez jego kolor, bo w końcu nie ma żadnych pasków, prawda? Znów zygzak przy oczku i nie różni się wiele od pozostałych. 

A ten kojarzy mi się z biedronką i tym razem nie mam żadnego uzasadnienia dlaczego... o.O" 

Oo, ten całkiem słodki. Jak na razie podobał mi się nietoperek z jasnym i ciemnym odcieniem niebieskiego, ten robaczek powyżej i  troszeczkę żółta "pszczółka". Nieźle. Na tyle petków wcale nie widzę rewelacji, a niegdyś przy ocenianiu nowości kochałam się w każdym, bo wszystkie były przesłodkie. Choć.. to nie były wróżki z brokatem.

No i już ostatni petek. Oczy mu trochę świdrują. xDDDD
Lool.

Trochę zdjęć Moondustów i Moonglowów
Yeaah nareeeeszcie!

Ooo, popatrzcie się, jest ich tyle w jednym opakowaniu! Myślałam, że są pojedyncze, a jednak. Może pojedyncze też są, bo  jak widać jest naklejona naklejka "only at..." więc wiadomo, że nie będzie tego w  Polsce (na 70%, bo podobno gdzieś tam u nas są Walmarty, ja jakoś nie widziałam, a może po prostu teraz już tak ich nie wypatruję.), przynajmniej tego zestawu.

Opakowanie z tyłu. Hmmm, nie widać zbyt dużo. Tam chyba napisane jest, jakie to zwierzęta. Yeah! xDDDD I tak nie mam ochoty tego przybliżać i próbować się odczytać, bo to w sumie nie ma sensu. Będę teraz przy każdym zmieniać jakim jest zwierzęciem czy czymś tam? Niech zostanie.

[Ja Was nie kręcę! Przed chwilą dostałam, że moja przeglądarka uległa awarii, jakiś błąd i przez to mi się wyłączyła. Na początku mnie zamurowało, bo chyba straciłam notkę! Wchodzę w google chrome, daję "przywróć" strony które się zamknęły i NOTKA JEST CAŁA!!! Myślałam, że padnę ze szczęścia. Tyle się opisałam! I love blogger and google chrome!<3 Najlepsze blogi i przeglądarki F O R E V E R! Na onecie bym nie miała już notki -.-]


Tutaj mamy Moonglowy i widać, że potwierdziły się moje przypuszczenia. :DDDD Świecą w ciemności. W sumie można było wywnioskować po kolorze i wgl. Tutaj także mamy only at'a no i dodatkowo podobny wielki zestaw. Pewnie raczej nie będą jako pojedyncze, ale kto tam wi.


Tutaj zdjęcie pudełka z tyłu.

Dobra, w ten sposób zbliżyliśmy się do końca notki.
Które z nich podobają Wam się bardziej?
Moonglowy czy Moondusty?
Piszcie w komentarzach, nie mogę się doczekać już Waszych opinii na temat kolejnych, choć całkiem nie takich najnowszych, wymysłów Hasbro. Mam nadzieję, że komuś przybliżyłam ten temat.<3 Dziękuję.

BullcioManiak.

42 komentarze:

  1. Najbardziej z tych kształtów podoba mi się nietoperek, ze znaczkiem Trixie #2802 i niebieska biedronka #2804. Jeśli mam wybierać między moonglow a moondust wolę to pierwsze. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog moje-super-lps.blogspot.com. Najbardziej lubię te pierwsze. Te drugie są takie przysadnie wybrokatowane :/. Zapro do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza? :D
    Bardziej chyba mi wpadły w oko Moondusty? chyba tak to się pisze :p no ale te wszystkie lps przypominają mi elfy -.- no ale to tylko wymysły hasbro, no cóż... są nawet znośne, ale już chyba nigdy nie będzie normalnych lps -.- też tego nie ogarniam xD
    PS. Pierwsza??? Yeah... :D
    Pozdro,
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobają się Moondusty :)
    Pozdro
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog - milosniczkalps.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie spoko już mi nabiłaś komentarze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten twój blog to strata czasu i pieniędzy! Petki kosztują dużo a ty masz 13 lat a ty zamiast wyjść z koleżankami do centrum lub na miasto to siedzisz na petkami i udajesz że umieją mówić!
    Kto normalny świętuje urodziny bloga? Wszystkiego najlepszego życzysz blogowi? To jest dziecinne! Za pieniądze które wydałaś na petki mogła byś kupić sobie 2 pary converse , 3 pary firmowych butów , kilka bluzek i 4 pary spodni! Nie wolisz kupić sobie czegoś konkretnego? Pomyśl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego z góry zakładasz, że skoro mam lps nie mam nic poza tym (w tym przyjaciół). Akurat tak pięknie trafiłaś, że converse mam, inne buty, jakieś nike czy pumy też... bluzki i spodnie także (istnieje ktoś kto tego nie ma? o.O)

      Ja nie kupuję LPS od jakiegoś niecałego roku, poza jednym, którego kupiłam ok.2 miesięcy temu, ale to był ostatni. I tak nawet jak zbierałam LPS poza nimi kupowałam także inne rzeczy. Co do "świętowania" jest to w pewnym sensie taka przenośnia. Myślisz, że robiłam prawdziwą imprezę? Ja też mam rozwiniętą wyobraźnie *dużo czytam i jestem z tego dumna ;p*, ale nie jestem głupia, bez obrazy ale tak jest w Twoim przypadku.

      Wiem, że chodzisz dużo do 'centruma', ale wybacz, mózgu nie odnajdziesz. Papapaj.
      BM

      Usuń
    2. [Także się nimi nie bawię, więc wcale nie zakładam, że potrafią mówić. Blog również nie jest stratą czasu. Poznałam tu wiele fajnych osób. Pisanie do innych ludzi sprawia mi radość. Kto wie, może kiedyś będę dziennikarką albo pisarką. Bardzo bym chciała.]

      Usuń
    3. Żałosny troll! -.- Od czego tu zacząć? Po 1. Dla ciebie liczą się same ubrania, centra, grupa fałszywych koleżanek?... JESTEŚ PUSTA! Zgadzam się z Kingą, że nigdzie już mózgu chyba nie odnajdziesz, a szczególnie nie pomoże ci napadanie na osoby w necie! Po 2. Urodziny bloga to bardzo wielka rzecz - nie masz go może, więc nie wiesz, jakie to uczucie! To nie strata czasu, JESTEŚMY BLOGGERKAMI I ROBIMY TO DLA HOBBY przy okazji poznając wiele ciekawych osób! Po 3. Kinga (BM) ooo, będziesz w przyszłości moją rywalką, to ja będę dziennikarką! xDD Po 3. Kinga ma świetny blog! Po 4. PS: Jestem Petpoint xd

      Usuń
    4. anonimowy = no to sru, która hejtuje wszystkich...?

      Usuń
    5. Odpowiadam tym samym i już

      Usuń
    6. Skoro uważasz, że LPS to strata czasu i pieniędzy, po co wchodzisz na ten blog???
      ~iza17

      Usuń
    7. Obrażam wszystkich :3 Yhym... To nie ja -.- Poza tym mój nick piszę się z dużej litery droga Agato -.- I bardzo mi przykro że nie znasz znaczenia słowa "hejtowanie" Że napisałam komuś że ma podróby a nie converse...?

      Usuń
    8. Mój nick piszę się z dużej litery to po pierwsze. A po drugie, ja mam chociaż odwagę napisać coś ze swojego konta, a nie co ten właśnie człowiek...

      Usuń
    9. O! I bardzo mi miło about-lps.blogspot.com :D

      Usuń
  8. Pierwsza ! ^^ hm.. lepsze moondusty czy jak to tam było. xD One przynajmniej mają w sobie coś 'żywego' a tamte drugie mają brzydkie kolory xD
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka
    Z Moonglow Friends podoba mi się niebieski nietoperz i ten robaczek z tym serduszkiem czy czymś
    A z Moondust Friends fajny jest też niebieski nietoperz i różowy ślimak

    KotkaSuzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Supcio ^w^ Wg mnie najfajniejsze sparkle :3 u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie lepsze są Moondust Friends.Chyba nawet bym chciała niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ślimaczka, który był z wróżką i im kręcą się główki tak jak babies

    OdpowiedzUsuń
  13. Te Moondust wyglądają jak by był z galarety xD


    http://i-love-psy.blogspot.com/ - zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te Moondust wyglądają jak by były z galarety xD

    http://i-love-psy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi bardziej podobają się Moonglowy, a szczególnie ten niebieski robaczek (#2804).

    Moondusty niezbyt przypadły mi do gustu, pewnie dlatego, że tego brokatu jest jakoś tak... strasznie dużo.

    Poza tym, faktycznie trudno jest określić, co to za zwierzęta. Dopiero gdy przyjrzałam się obrazkowi opakowania Moondustów, dowiedziałam się, że #2809 to ćma, #2811 to wiewiórka.

    Chociaż może za bardzo się czepiam, w końcu mają to być wróżki...

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  16. I Moonglowy, i Moondusty są fajne, jakoś nie mogę się zdecydować. W sumie chciałabym obydwa te zestawy :3
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się pokazało że pierwsza byłam ale ok. xD
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chce, JA CHCE, JA CHCE... Wiem ,że to to to są jakieś dziwne stworzenia z kosmosu. xD Ale ja chcem! xD I ja mam takiego slimcia to mu się głowko kręci to reszcie pewnie też. :3 I te pierrwsze to one się świeca, dlatego je chce. @.@
    -Eleniss

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za przybliżenie historii tych figurek, bardzo mnie ciekawiło, kim one są. Btw. dzięki za rozśmieszenie mnie tak, że spadłam z krzesła XDDD "[...] i znów ma jakiegoś zyzaka mqquenna na czole XDD LOL! xDDD Mistrzowska jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby nie to że są ,, przezroczyste'' no może choć w jednym procencie by mi się podobały...
    będziemy sobie komać ???
    Victora

    OdpowiedzUsuń
  21. Te świecące są fajne .. :p .Ale i tak nie mam zamiaru ani jednego kupić. Są.. Dziwne ://

    OdpowiedzUsuń
  22. Te pierwsze to katastrofa -.- Z maluszków wyssano na serio całe życie, nie mówiąc już o sposobach pomalowania ich. Te drugie wpadły mi w oko, szkoda, że są takie malutkie. Od początku ciekawiło mnie to, czy są one pokryte brokatem na zewnątrz i mają taki niezbyt milutki dotyk, czy ten brokat jest w środku. Hmm... No a głowy im się raczej nie ruszają.

    Co do dziwnego zwierza: przybliżyłam to zdjęcie i tam pisało tylko jego imię, którego i tak przez te pikselki nie mogłam rozczytać ;/

    Co do zapisania notek: uważam, że blogger wyróżnia się niezwykle ładnym wyglądem, wieloma opcjami i no wlaśnie - nie traci notek. Ja też miałam wiele takich sytuacji, ale patrzę - notka mi się zapisała. Skakałam wtedy z radości. Ale ok. rok i pół temu straciłam notkę którą pisałam 2 godziny, bo coś kliknęłam. Chciałam to cofnąć, by mi sie zapisało, ale ponieważ zapisuje to się automatycznie co pare sekund, to nim zdążyłam coś zrobić - zapisało mi notkę wtedy, gdy była pusta ;/ Nigdy jej już nie odzyskałam i odzyskałam chęci do jej ponownego napisania.

    Po 3: Ooo, widzę, że też, tak jak ja... przerobiłaś banner tak, by promować jedno zdarzenie ^^ spx

    I to wszystko xDD Zaproszę jeszcze na bloga http://miasto-lps.blogspot.com/ z loterią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się podobają jedynie
    #2811
    #2813
    #2814
    #2815
    #2817
    a ten ostatni wygląda jak zniekształcony gołąb >.<

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćmy mają włochate czułki, takie jak ten dziwny stworek z rombami na głowie :D To pewnie to! Po wpisaniu w obrazki gugla "moth lps" wyskakuje ten zwierzak, albo bardzo podobny.

    OdpowiedzUsuń
  25. huhuhu
    widzialam u wujka te dwa zetawy !!!!!!!!!!!!
    wiec chyba je beda miala ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę ci powiedzieć, że mam Moondust Fairies i mają brokat... na wierzchu. Ale i tak są super XD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam moongloow, wiesz, te bez brokatu. Są wielkości babies, kupiłam w kauflandzie czy tam carfurze. była ostatnia sztuka, za 20 zł czy ileś tam, jednak w każdym razie kilka zł więcej niż pojedynczy normalny petek. Tak więc w polsce są . Polecam nadają się świetnie do jakiś zabaw z fantasy.

    OdpowiedzUsuń