niedziela, 14 października 2012

39. DRUGIE URODZINY LPS-FRIENDS!

Hello! ;D
No i jak, dzisiaj urodziny mojego bloga, czuję bardzo szczególną urodzinową atmosferę... Właściwie czuję ją od tygodnia: pisanie poszczególnych części do notki (musiałam to sobie jakoś rozłożyć, bo mam życie osobiste ;p) czy odpisywanie na te nieliczne maile z pracami (dalej za moment) No nicc.... Wiedziałam, że będzie to dużo roboty, podobnie jak rok temu....

A rok temu tak było...

:) Dziś w notce (nie obiecuję że dam radę z kolejnością, ale może...)

  • Historia Bloga
  • Jak szybko i prosto zrobić czapeczkę urodzinową?
  • Urodzinowe dodatki do wydrukowania
  • Jak narysować Tabby Cata?
  • Dodatki na bloga
  • Wyniki konkursu pt. "Strój"
  • Wyniki konkursu pt. "Opowiadanie" ... :/
  • Prezent od Zosi Lange
  • Co wybraliście w ankietach?
  • Podziękowania...
Zacznę od Historii Bloga, jednak tak to już jest, że we wszystkim na początku musi być trochę historii. xDD Wybaczcie. Ale chyba będzie się miło czytać, szczególnie jak ktoś już ją zna (+ kolejne 10 punktów! xD).


Historia Bloga...
... rozpoczął swoją działalność 14 października 2010 roku. Byłam wtedy 11-to latką, która w swojej kolekcji miała 138 figurek littlest pet shop. Od zawsze jakoś szczególnie podobały mi się figurki piesków bullterierów - nie, wcześniej wcale nie kochałam tej rasy. Wzięło się to właśnie od LPS. Polubiłam ten kształt, bo figurki były unikatowe, mało kto takie miał i tak dalej... Na początku wcale nie szło mi rewelacyjnie, z początku ogólnie nie potrafiłam sobie zrobić nagłówka (xD), nie potrafiłam też zmienić kolorów swojego bloga, więc przez długi czas był różowy z nagłówkiem, gdzie były powklejane zdjęcia petków na białym tle. Komentarze dostawałam sporadycznie, ale pamiętam, że szybko zaprzyjaźniłam się z kilkoma fankami LPS i pisałyśmy przez maile lub na blogach... (szczególnie miło wspominam te początki), z niektórymi znam się nawet do dziś. Blog tak sobie trwał, bardzo lubiłam go pisać, dlatego nie mogąc się dosłownie powstrzymać od rosnącej weny, pisałam jeden wpis codziennie. W ten chyba sposób znalazłam więcej przyjaciół, komentujących, więcej osób wchodziło na blog i wgl... Dopiero po jakimś czasie postanowiłam wybrać sobie jakiś nick, bo wcześniej byłam znana jako "Kinia", bo z innych mi komentujących i tych blogów które odwiedzałam, tylko ja miałam to imię, więc i tak każdy rozpoznawał "Kinię z lps-przyjaciele", nawet gdy nie pisała adresu bloga. ^^ Więc chciałam wymyślić sobie nick... W ten sposób powstał BullcioManiak <--- z mojego upodobania do psów rasy bullterier. Właśnie tak zapoczątkowałam manię na zbieranie jednego wzoru figurek LPS nazywając to "manią". Nie wiem, czy kiedyś zastanawialiście i czy wiecie, że to właściwie się wzięło ode mnie... o.O" Teraz już prawie każdy tak mówi! Blog tak właśnie trwał, czasami miał gorsze koleje (które nie zdarzały się tak często, całe szczęście) i te lepsze, ale ostatecznie 14 maja 2012 roku zdecydowałam przenieść się na blogspot, z powodu licznych błędów na onecie, które doprowadzały mnie i innych do szału. Adres oczywiście miał się nie zmienić, ale oczywiście lps-przyjaciele na blogspocie był już zajęty, więc musiałam wymyślić coś innego... w ten sposób powstał lps-friends i mam juz na nim 39-ty post. :D


Jak szybko i prosto zrobić
czapeczkę urodzinową?
Będziesz potrzebować:

  • Kilku LPSów
  • Bloku kolorowego
  • Nożyczek
  • Sznureczka (nieobowiązkowo)
  • Taśmy klejącej / kleju

Rysujemy kółkoo... xDD

Wycinamy jee....

Zginamy na pół aby prosto przeciąć później

Przecinamy

Zwijamy w czapeczkę i sklejamy taśmą klejącą lub klejem...

Możemy założyć petkowi na ucho lub dać mu sznureczek i przewlec jak nie ma wystarczająco dużych uszu. xDD Jak sama napisałam "szybko i prosto", tak?:D O to chodziło!


Urodzinowe dodatki do wydrukowania
(nie mojego autorstwa. źródło: Printable mini )

Talerzyki dla LPS - Różna wielkość

 
Kartki urkowe... a raczej narodzinowe. xDD

  
Papier do pakowania prezentów! xDDDDDD

Kartki pocztowe.

Kartony na napoje.

Gry planszowe!

A CDMiles Davis: Someday My Prince will ComeJourney: FrontiersMeat Loaf: Bat Out of Hell
CD





Jak narysować Tabby Cat'a?
Czego będziesz do tego potrzebować...? Nic prostszego:
  • Kartki
  • Ołówka, B lub HB i nic więcej


Zaczynamy od głowy. Rysujemy na razie wstępny kontur, więc nie ma się czym przejmować. Zaznaczamy na nim uszy, "czuprynkę" i głowę. Rysujemy kreskami, niedbale połączonymi, które tworzą ładne, puszyste futerko dla naszego kociaka.


Potem robimy wstępny zarys oczu. Za chwilę będziemy je wypełniać, ale najpierw upewnijcie się, że są one całkowicie równe i w miarę podobne.

Zaznaczamy kropki w oczach, rysujemy nos i zaczynamy robić resztę tułowia. 

Tutaj mamy już wstępny zarys kociaka. Robimy trzy łapki (kot siedzi, czwartej nie widać). Jedna przednia jest lekko podniesiona do przodu, druga przednia opada. Lekki zarys ogona i...

Wypełniamy oczy i mniej mocniej poprawiamy kreski zrobione wcześniej, lecz bez przesady! Głównie skupiamy się na "futerku" na główce i nosku.

Cieniujemy kociaka ołówkiem (najlepiej właśnie po to potrzebny nam B, bo HB może nie dać takiego efektu). Pamiętajcie, żeby nie cieniować z dwóch stron, a z jednej, bo w końcu cień nie pada z obu stron, prawda? Wybierzcie sobie jedną i właśnie ją pocieniujcie. Poprawcie jeszcze raz oczy, ważne jest, aby były ostre i mocno wypełnione. Wydaje mi się, że wtedy kocio jest słodki. ^^

G R A T U L A C J E !



I

Można wykorzystać jako tapetę na pulpit lub nagłówek na bloga:









Obrazki PNG do robienia grafiki w dużym formacie:




Na avatary, bannery:







WYNIKI KONKURSU PT. STRÓJ
Długo zastanawiałam się nad wybraniem najlepszej pracy. Niestety nie dostałam ich zbyt wiele... Nie będę ukrywać, że nie jestem tyle zawiedziona, co jest mi przykro, że tak mało osób się zgłosiło. :/ Po prostu tak bardzo się staram, aby te urodziny były fajne, ciekawe, a tak mało z Was chcę się do tego dołożyć. Może dlatego nie dopisuję już więcej ,,tematów", bo skoro tak niewielu z Was chce zrobić coś od siebie... I tak tym co wysłali bardzo dziękuję...



Autorstwa No To Sru.




Wykonanie w większości jest troszeczkę niedokładne, ale spodobał mi się pomysł. Milord, :D, Gangnam Style. xDD I tak w do Gangnam Style widziałabym Rogera, ale ta myszka jest w świetnej pozie do tego. :D Pomysł perfect.




Prace Autorstwa Zosi Lange:
Bardzo ładne. Osobiście podoba mi się bardziej sukienka Corgiego, bo Jamniczka ma taki dość duży "tyłek" (xD), ale ogólnie tak jak sobie to głównie wyobrażałam, ładne odświętne stroje przypominające mi Galę MLP.





 Autorstwa MLPS (MiłośniczkiLittlestPetShop? Chyba dobrze pamiętam.)
Tu z kolei spodobały mi się wymalowane paznokcie, w tym wypadku łapki spanielki. :D Fajny pomysł. A co do doga... wygląda w tym gajerze jak z mafii, a w dodatku te ,,diabelskie oczyska", za dużo lemoniady w proszku. Hahah. xD


No i na koooniec autorstwa Lpsowki (Lpsowka, więc Lpsowki, tia? xD Kojarzy mi się to z sową.) 
No i ta praca, która tak bardzo mnie zdziwiła. Stroje na poszczególne okazje. I tak miały być to stroje na festyn z okazji urodzin lps-friends, ale tutaj mamy różne okazje. Jakby było jedno okienko, w którym byłoby "urodziny lps-friends" i piękny, najlepszy strój, wpadłabym w pełen zachwyt... :D

W związku z tym, że dostałam (eee 4 prace? o.O), mogłabym w sumie wyłonić te 3 pierwsze miejsca + jedno wyróżnienie, ale... czy to nie byłoby sztuczne? W końcu nie musiałabym wybierać najlepszych prac, ale wygrałyby w pewnym sensie wszystkie, które się zgłosiły.

W związku z tym wszystkie prace mają 1sze miejsca i wygrywają następujące nagrody:

  • 15 komentarzy na bloga (proszę podawajcie adresy w komach!)
  • Dyplomy wyróżniające
  • Oczywiście opublikowanie Waszych prac, co już zrobiłam.
  • Moje szczere gratulacje i szacunek za to, że tylko Wam chciało się zrobić prace.
Dyplomy daję już teraz, a komentarze dopiero jak podacie adresy w komach...






Mam nadzieję, że się podobają.
Mi tam tak... xDDD



Wyniki konkursu pt. "Opowiadanie" :/
Widząc jedynie cztery prace na konkurs pt. "Strój", myślałam, że mniej już nie może być. Okazało się, że może. Tym razem dostałam jedną pracę, autorstwa Zosi Lange.



,,Festyn z okazji urodzin bloga lps-friends"

Była 10.00. Roger spał jak zabity. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi. Roger tak się przestraszył że spadł z łóżka. Powlekł się do drzwi. Otworzył i…

Daisy: BU!

Roger: AAAA! Ratunku potwór! Dzwonić na policję! Ewakuacja kraju! Wzywam wszystkie jednostki!

Roger tak się przestraszył że zaczął uciekać. Gdy już się zmęczył to schował się za kiblem xD.

Daisy: Roger! Nie wygłupiaj się! Chodź tutaj!

Roger przyszedł. Jak zobaczył kogo się przestraszył to zaczął się tak śmiać że się zachłysnął i Disy musiała klepać go po plecach.

D: Słuchaj co mam ci do powiedzenia, histeryku.

R: No dawaj!

D: Dzisiaj są…

R: No co?

D: Zgadnij!

R: Em… Nie wiem bo nie chce mi się myśleć :/

D: Ty leniu!

R: A myślisz że ja będę skakał i tańczył jak mnie obudziłaś o 10.00!?

D: Śpioch!

R: Mniejsza o to! Powiedz mi co dzisiaj jest!

D: Dzisiaj są…

R: No co?

D: Dzisiaj są…

R: NO CO!?

D: Dzisiaj są… URODZINY BLOGA NASZEJ PANI!

R: O.O

D: No i o 17.00 idziemy na festyn!

R: O.O

D: Emm… Co ty tak się gapisz?

R: OBUDZIŁAŚ MNIE O 10.00 BO ZA 7 GODZIN JEST FESTYN O KTÓRYM PAMIĘTAŁEM!?

D: Roger! Uspokój się bo zawału dostaniesz xD!

R: Pani wybaczy ale idę DO WYRA!!!

D: Ech! Ok., tylko pamiętaj o prezencie. Ja właśnie idę kupić. Idziesz ze mną?

R: Aaa <ziewa>! Nie, nie! Pa!

Daisy poszła a zaspany Roger skierował się do łóżka. Szedł i szedł, i nagle dostał olśnienia.

R: PREZENT!? DAISY POCZEKAJ! IDĘ Z TOBĄ!

Roger z trudem dogonił Disy i razem poszli kupić prezent. Doszli do marketu. Przed wejściem spotkali B&W.

B: Siema, siema!

R: Hi! Wy też przyszłyście po prezent?

W: No pewnie! Po prezent przyszedł cały LpsLand!

Wtedy Roger zobaczył kolejkę długą aż do skate parku.

R: O.O! Emm… Gdzie bulle?

B&W wskazały na bulle stojące w kolejce.

R: Ej, Ajsza! Pójdziecie z nami ?

A: No pewnie! Nie chce nam się tutaj stać!

Bulle podeszły do Rogera, Disy i B&W. Ruszyli. Już po kilku minutach stali przed LpsBiedronką. Weszli. Roger podszedł do stoiska z deskorolkami.

D: Roger? A ty wiesz że masz kupić coś dla Kingi?

R: Emm… No pewnie! Tylko co?

B: Ja kupuje czekoladki i kwiaty.

R: Aha! Czyli ty idziesz na walentynki xD?

W: Daj spokój!

A: Hej! Mam pomysł! Może zróbmy jedną gigantyczną laurkę!

B&W, bulle, Roger, Daisy: Oki! To jest świetny pomysł!

A: Ok! Do zrobienia takiej laurki potrzebny będzie: brokat, klej, kartki…

Po zakupach wszyscy ruszyli do domu Ajshy by zrobić laurkę. Po godzinie laurka był gotowa. B&W, bulle, Roger, Daisy i Ajsha poszli na festyn na którym był cały LpsLand.

Było tam dużo atrakcji, konkursów i zawodów. Ajsha. Bulle, B&W i Daisy poszli dać laurkę Kindze. Kinga była zasypana prezentami m.in. kwiatki, czekoladki, wierszyki itd. Lecz nikt nie przyniósł tak dużej laurki jak B&W, bulle, Daisy, Ajsha i Roger. Kinga tak się ucieszyła z prezentu że zafundowała bullom, Daisy, Ajshy, B&W, oraz Rogerowi aż 10 kolejek na rolercosterze. Ogólnie mówiąc na festynie było The Best! Nikt się nie nudził. A za to Rogerowi tak zachciało się pić że pobiegł do stoiska. Będąc w połowie drogi, potknął się, zrobił fikołka i wylądował pod budką z lodami.

R: A właściwie czemu nie?

Spytał sam siebie Roger zamawiając 6 dużych i jeden gigantyczny (dla Kingi) lód.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Postawiliście mnie w takiej sytuacji, że nie wiem co mam zrobić.
Jedna praca i co, jedno miejsce...?
Żeby Zosia nie wyszła z niczym, daję jej:

  • Dyplom powyżej
  • Opublikowanie opowiadania 
  • I 10 komentarzy na bloga (napisz adres)
Przykro mi to mówić przy urodzinach, ale już więcej nie będę organizować konkursów. Nigdy. Skoro zgłasza mi się do jednego cztery osoby, do drugiego jedna - bez jaj.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prezent od Zosi Lange


:) ... Dziękuję. Fajny rysunek. Nie dość, że zrobiłaś pracę na obydwa konkursy, dałaś także to. Jest mi niesłychanie miło... ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co wybraliście w ankietach?

Wyniki:
W ankiecie pt. "Czego chcecie więcej na tym blogu?" wybraliście następujące odpowiedzi:
Poradników, np. jak oznaczać swoje ulubione LPSy? - 21 głosów
Ocenek LPSowych - 15 głosów
Sesji zdjęciowych - 12 głosów
Opowiadań z LPSami - 6 głosów
Scenariuszy zabaw - 3 głosy
Inne, napiszę w komentarzu - 2 głosy 
Asków - 1 głos

Postaram się robić więcej tych rzeczy, w których było najwięcej głosów. Dziękuję za branie udziału w ankiecie. Już muszę się przygotowywać na pisanie nowych poradników! :D

W ankiecie, czy chcecie Klasę z Klasą, wybraliście po zaciętej walce następująco:
Tak - 24 głosy
Nie - 26 głosów
(Co widać z resztą powyżej)
Szkoda trochę, że tak mała różnica zdecydowała o tym, że Klasy z Klasą nie będzie... :/ ... No ale cóż, właściwie teraz piszę Bartusia Cardigana, więc nie ma się co przejmować, nie pozostaliśmy całkiem bez opowiadań blogowych! ^^



Podziękowania
Na sam koniec zostawiłam właśnie podziękowania. Pragnę podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga, moim przyjaciołom z neta, których poznałam właśnie dzięki blogowi (a zarazem LPS), wszystkim... Bardzo miło wspominam czas, jaki spędziłam tutaj na blogu, pisząc. ^^ Nie żałuję tego. Według mnie słusznie. Ale pamiętajcie, że gdyby nie Wy, ten blog nie byłby taki jak teraz. 

...


I w ten sposób właśnie kończę notkę urodzinową.
Mimo mojego zawiedzenia się małą ilością prac, wydaje mi się, że jest fajna.
I tak się cieszę, że napisałam tak dużo mimo czegoś zwanego
"szkołą"
:D

TAK WIĘC LPS-FRIENDS PUNKTUALNIE O 16:45 KOŃCZY 2 LATA!
ŚWIĘTUJMY! :D

30 komentarzy:

  1. Jeeej ^^
    Mój blog milosniczkalps.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ten komiks z Garfildem <33
    Że... Kate? To ja? xd Serio? Się zdziwiłam... xD
    Wzięłabym udział w konkursach, tylko- na strój brak pomysłu(zrobiłam jeden- wyszedł beznadziejnie, więc nie wysłałam), a opowiadanie... Temat zwęził moją wyobraźnię i się ona zbuntowała, nie pozwalając mi wziąć udziału w konkursie xD
    Nie łam się, jak kiedyś zrobiłam konkurs, to nikt się nie zgłosił xD Zresztą, jak sama przyznałaś, istnieje coś takiego jak 'szkoła' i pochłania ona wiele czasu. Może dużo osób chciało wziąć udział, ale zabrakło im czasu,weny, talentu? O tym też trzeba pomyśleć ;)
    Ale najważniejsze- 'mówi się trudno i płynie się dalej' (Nemo <33 xd)
    Ślicznego tabby cat'a narysowałaś ;))
    Prawdę mówiąc, najbardziej przydadzą mi się... dodatki do wydrukowania xD
    A tak btw. to gratulacje! xd
    Mój blog też ma niedługo urodziny, pierwsze.
    Właśnie- wejdź na kate-lps.blog.onet.pl, skomaj i uratuj honor mojego bloga, bo nie zgadzam się na jeden komentarz pod notką >:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, może faktycznie szkoła też zadecydowała o zgłaszaniu się do konkursu... Ale pamiętam że nieraz konkursy organizowane właśnie w roku szkolnym wypadały kapitalnie.
      Skomentuję.:D

      Usuń
    2. PS
      Komam Ci, ale coś jakoś komentarze mi się nie dodają. -.-"" Powiedz potem, czy się pokazały, jak nie to dalej będę atakować oneta.

      Usuń
  3. LOL nawet mi sie nie chce tego czytać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka.. Wiesz, ja też chciałam wziąć udział w konkursie, ale nie zdążyłam.. Ostatnio mamy kartkówkę za kartkówką... Ale teraz mam dużo czasu, bo nauczycielki się zlitowały.. Może zrobisz niedługo jakiś konkurs na opowiadanie, albo co.. ? Bo sesji nie mam okazji zrobić.. Nie mam aparatu.. Ale jak nikt się nie zgłosi spróbuj coś zorganizować w przerwie świątecznej .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co? TO NAJLEPSZY POST JAKI W ŻYCIU CZYTAŁAM! Urki twojego bloga to coś co należy świętować i właśnie dlatego wzięłam udział w obu knkach i jeszcze obrazek urodzinowy :). Jesteś po prostu najlepszą bloggerką (bez urazy dla innych) i straszliwie lubię twojego bloga! Happy birbanty to you! U mnie NN! Zapraszam cię! Mój blog to moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O" Dziękuję... *zawstydzona*, dzięki, że wzięłaś udział. ^^ I tak wydaję mi się, że urodziny fajnie wyszły. W tamtym roku również. Czekam na następne.
      xD

      BM

      Usuń
    2. Zgadzam się! 3 razy padałam przy tym poście ze śmiechu xD

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla twojego bloga!!!Tylko szkoda,że nie będzie "Klasy z klasą" :(.No,ale trudno,tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będzie KzK? Szkoda. D: Z całej notki najbardziej mi się spodobał... komiks z Garfildem. xDD Wszystkiego najlepszego! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki ale nie miałam czasu zrobić pracy, miałam dużo nauki a z ostatniej kartkówki dostałam 2 :/ no ale bardzo spodobała mi się dzisiejsza notka :) wszystkiego najlepszego < 3 bardzo fajne te akcesoria dla LPS od razu je wydrukuje :) No i w ogóle wszystkiego najlepszego Ci życzę i oczywiście sukcesów w nauce i prowadzeniu bloga :). Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Masz na avku Trixie czy się mylę:D
    A tak wgl to plis kontynuuj pamiętnik Rogera, bo jest super na Onecie ^^ lub przynajmniej dodawaj czasem filmy na YT :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, taak, to jest Trixie.:D Na onecie chyba dalej są błędy (?), ale to tylko chyba, bo już się tam nie loguję, a na YT to nawet nie mam czasu na kanał BMa... :C Ale dobra, wezmę to pod uwagę i spróbuję coś zrobić, żeby dalej coś z Row'em było...
      BM

      Usuń
  11. zrobiłam pracę na konkurs ale tylko jedną a potem zapomniałam zrobić drugiej i tak jakoś wyszło

    OdpowiedzUsuń
  12. Roger spał jak zabity xD
    hahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahaha XD
    najlepszego :)
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to mnie śmieszyło parę lat temu, gdy byłam w czwartej klasie?
      Phi.
      ~Isabelle

      Usuń
  13. DO WSZYSTKICH, KTÓRZY DOSTALI JAKIEKOLWIEK NAGRODY:
    WSZYSTKO BĘDĘ ODDAWAĆ DOPIERO W WEEKEND, BO NIE MAM CZASU W TYGODNIU!

    Dzięki za wyrozumiałość i życzenia.<3
    Jesteście wielcy.

    BM

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję że będzie jeszcze więcej urodzin Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego. ^^ Uwielbiam Twój blog.Eh,przed chwilą patrzyłąm Twoje pierwsze notki. :3 Tak, staaare dobre, dawne czasy, te też dobre i fajne, tylko, jej, no co ja mam tu dalej pisać?Ja już raczej nie będe pisać bloga. A nawet jeśli to może na blogspocie, albo na onecie, a nie na tej głupiej blogowni. >.>
    -Elencia (Eleniss) :3

    OdpowiedzUsuń
  16. A no i jeszcze super nota,ja jestem chora. :P I wydrukowałąbym sobie te zawaliste rzeczy, ale mam zepsutą drukarke. .-.
    -Eleniss

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć!

    Przepraszam , za te zdjęcia i że ich nie usunęłam , ale tego Bloga dawno zamknęłam. Nie wiedziałam nawet , że te zdjęcia są twoje! Przesłała mi to razem z tekstem kuzynka , bo poprosiłam ja o pomoc z notkami. Jak najszybciej usuwam to z mojego Bloga. Mam nadzieję , że ten nieprzyjemny incydent pójdzie w niepamięć i zapraszam na mojego nowego Bloga (Nie skopiowanego nawet w 1% ! ) http://explore-lps-world.blogspot.com/

    Jeszcze raz przepraszam.


    Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Uważam, że jest trochę skopiowany, przynajmniej w 6%, ale to szczegóły np. sonda na dole, mnóstwo żarcików (tzn. przeczytałam tylko jeden xd) no nie wiem... Nie wtrącam już się. pozdro

      Usuń
  18. Czytam tego bloga na moim galaxy

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna nocia. Oczekuję na następną i zapraszam na francja-jest-piekna.blogspot.com. Konkusik na powitanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam całą notkę i znów wpadłam w Twoje uwielbienie ;* :D Zaczęłam od czytania Cię z tablecika, później przeniosłam się tu, na laptop i właśnie piszę z tego miejsca komentarz ;)

    Bardzo ciekawie to napisałaś. Szkoda, że tak mało osób zgłosiło się do Twojego konkursu, to dziwne :O Szkoda, że już minął termin - rób więcej konkursów ;( ;( Te rzeczy do wydrukowania są genialne xDD Masz ładne dłonie ^^ A komixx na końcu również rozwala :D

    I'm you fun (fan, fun? fanfun xD)!!!

    No dobrze, skoro u cb był konkurs z okazji drugiej rocznicy urodzin, o którym teraz (dopiero...) przeczytałam, to ja chcę poinformować, że mam loterię z okazji nie urodzin, a 1000 odwiedzin bloga. Mam nadzieję, że nikt mnie tu nie zawiedzie i weźmie udział :D
    Thx, pa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że fajnie by było gdyby pojawiła się tu "klasa z klasą" :)

    OdpowiedzUsuń