czwartek, 4 października 2012

37.Jesień!

Hejo!
Powracam z nowym postem po jakiejś kilku dniowej przerwie. xDD Nieźle, w sumie ciężko to nazwać przerwą, ale po prostu nie pisałam chwilkę i tyle... i teraz powracam z wielką weną, choć właściwie ją mam, taaak, chcę coś napisać, ale nie wiem co. xDD Well... Przez ten tydzień miałam bardzo dużo sprawdzianów i kartkówek, praktycznie z każdego przedmiotu. Dopiero jutro jakiś luz, choć i tak trzeba nieźle harować, a jutro mam 1-szy piątek, bo do bierzmowania mi potrzebne (nie wiedziałam że to od pierwszej klasy gimnazjum ._. żal), ale nw czy wgl na to pójdę... może. xDDDD Nie no, muszę chyba. Dobra, nic nie muszę.   Heh. Cóż. xd

Broken in two, but hurting as one
Hurting as onee... hurting as oneeeee....

Ja nie mogę, normalnie wyłączyłam się ze świata o.o"

Dobra, to może napiszę o moim new wystroju.

No więc zrb taki  nowy wystrój.. on jest taki dość jesienny, właściwie ogólnie chciałam coś pomarańczowego/rudego (nie dlatego, ze jest teraz modny, ale coś mi w oko wpadł xDD), ale do tego i tak pasuje takie tło z jesiennymi liśćmi, to tak wyszło. Heh. Zdjęcie na nagłówku przedstawia longhaira Shadowa + kotkę Nancy, moją kochaną rudą shorthairkę z zestawu rancho. ;D

Jesienne zdjęcie. xDDDDD


Dwa ujęcia Angie.
PS Pytacie czasem o ten serial, nw czy bd go kiedyś jeszcze robić.

Zapraszam do odpowiadania na pytania ankiety.
Paa!


BM

25 komentarzy:

  1. Pierwsza? Bardzo ciekawa nocia! Umiesz robić zdjęcia ;P Mam do ciebie pytanie :
    Jak mogę "dodać" komentarz osoby ,która właśnie dodała koma? Może trochę tego nie zrozumiałaś ,ale nie mogłam jakoś wytłumaczyć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog -> Projekt -> Komentarze -> Oczekuje na moderacje

      Usuń
    2. Właśnie mam tylko problem ,że kiedyś znalazłam to "Oczekuje na moderacje" ,ale już kompletnie nie pamiętam gdzie to było ........

      Usuń
    3. No przecież mówię. Wchodzisz w projekt, po lewej masz komentarze, wchodzisz w to, a potem ozekuje na mod.
      BM

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, teraz jak mam do zaakceptowania, to są fajne wyścigi, bo każdy myśli, ze jest pierwszy. xDD Heh

      Usuń
  3. Hah, tak, wyścigi kto pierwszy xP . Masz talent do robienia zdjęć. I mam nadzieję, że dokończysz ten serial chociaż za rok, dwa, ale dokończysz xP

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, zdjęcie robiłam już dawno, a książka jest z biblioteki.
    www.gienio-in-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej jaki jest twój ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie CZERWONY ! :D Czerwień, czerwień, czerwień, wszystko czerrrrrrrrrrrwone.

      Usuń
    2. to powinnaś polubić postać "Grell Sutcliff" (z takiego jednego anime,on też kocha czerwień :D)

      Usuń
  6. Nagłówek świetny. Fajny masz avatar (Trixie. :PP Lubię niebieskie kuce <3).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Właściwie trixie w moim "kucowym rankingu" jest gdzieś pośrodku, ale znalazłam jej fajne foto, więc oto avatar.:D

      Usuń
    2. U mnie jest na piątym miejscu. ^^ Ciekawe, czy to się zmieni podczas trzeciego sezonu.

      Usuń
    3. Nooo i mam wielką nadzieję, że będzie o niej więcej niż w poprzednich sezonach.<3 Kocham jej zarozumiałość i pewność siebie no i to jak wygląda Twilight gdy ją zobaczyła. Haha:D

      Usuń
    4. Też lubię takie charaktery. ;D No ale Discorda jak dla mnie nikt i nic nie pobije. xDD

      Usuń
  7. Fajna notka. Moje petki wyczuwają jesień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinguś
    Usunęłaś blog co założyłaś i był tam wpis codziennie, ostatnio były ryski smoków, niestety adresu nie pamiętam?
    A tak w ogóle spoko wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jednak usunęłam, przepraszam wszystkich, bo na serio miałam zamiar tam dawać wpis codziennie itd. jak mówiłam, ale jednak coś ten blog mi nie wyszedł.
      BM

      Usuń
  9. Jak zwykle świetna notka XD
    I mam pytanie...
    Jak się robi ikonkę bloga?
    Tzn. chodzi mi o to zdjęcie jak ma się w zakładkach to jest koło nazwy bloga itd.
    ^^
    Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi XD
    MLPS :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka. Założyłam na moim nowym koncie bloga o moich LPS. Chciałabym żebyś weszła zobaczyła i może skomentowała. A o to link http://lps-karolinki.bloog.pl/. Na prawdę bardzo mi to sprawiło przyjemność. A i na tym koncie już nie będę komentowała. Komentarze będę pisała z nowego konta. To tyle pa. PS. Fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystrój świetny ! =D
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie robiłaś to pierwsze zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń