środa, 31 października 2012

42.Halloweenowe zdjęcia. xD

Siema siema!
No i co kochani, dzisiaj mamy Halloween? Póki jest jasno, nic Wam nie grozi, ale pamiętajcie, że gdy tylko nastanie zmierzch... (nie kojarzyć ze Stephenie Meyer! Nje nje nje nje nje jak masz takie skojarzenie, wiedz, że coś się dzieje)... może być całkiem niebezpiecznie. Muahwahwhahwhah. >:D U mnie w szkole dzisiaj było rozstrzygnięcie konkursu na dynie Halloween'ową. Mieliśmy na serio superancką. Chodziło o to, że każda klasa miała zgłosić jedną dynię. Może znajdę Wam w googlach na oko jak wyglądała nasza... ymmpp... juzz....

 

miała takie oczy jak ta powyżej i takie zęby:


No a nosek taki właśnie dość trójkątny, jak tu powyżej i powyżej powyżej. (xD)

A najlepsze było to, że miała do tego taki wieeeeelki kapelusz, jak dla czarownicy. Hahah. :D Ale ogólnie nie wiem, czy coś wygraliśmy, bo wyniki miały być na jednej z przerw, a akurat wtedy właśnie mieliśmy iść do domu, to jakoś nie chciało mi się czekać 10 minut na wyniki, w sumie nie wiem czy ktokolwiek z naszej klasy został. xDD Zostawiliśmy Tadeuszka na pastwę losu! -.- <mówiłam im, że to imię żałosne, ale cóż>
Okeej... to Halloween na serio jest straszne... mieliśmy dzisiaj jeszcze próbę przeciw pożarową. xDDDD Pięknie to wyglądało, idziemy do szatni, każdy ubiera tam buty, kurtki, jaja sobie wszyscy robią, nawalają się czapkami, wychodzimy po 20 minutach przed szkołę i dowiadujemy się, że możemy wracać bo 'pożar ugaszony'. Oh yeah!
Ale dobra, nie będę się bawić w pamiętnik, może powrócimy do notki Halloweenowej? Hahaha, wiecie, akurat jak zaczęłam pisać słowo notka zaczęła mi się zmieniać piosenka, a tu... lalalalalalaa!
(...) [pominę wam moje wycie... w częśći]
i know she's playing with me,
i've got no self esteem....
Oh wayooooo, yeah, yeah, ohhhhhh, yeah, yeah, ohhhhhhhhhh, yeah, yeah, ohhhhhh, yeah, yeah!

I ja sobie myślę: akurat zaczęłam pisać że "może powrócimy do notki..." a tu mnie wita piosenka startowa z bloga, a nawet na niego nie weszłam, ale słucham z płyty. To ma jakąś moc. Niekoniecznie Halloweenową.

Więc może zaczniemy tą notkę, zanim znów zejdę chamsko z tematu, co? Tak mi się nudziło (sorry, nie będę kłamać, więc zdjęcia robiłam wczoraj, przed halloween, ale i tak są halloweenowe c:), że zrobiłam nieco fotek, wiem, niektóre będą nieco zje... zepsute, ale dodam je specjalnie, żebyśmy się mogli trochę pośmiać. No, oczywiście poza moimi zepsutymi zdjęciami (ja uważam, że na wszystkich jestem do kitu, ale każdy uważa inaczej - czyli ze super/słodko. Od babci po koleżanki.). Więc wróćmy do LPS.

...you suffer
the more it shows you really care..
right? yeaahh!

zaczynamy notkę?
right! yeah (xD)

xDDD Po prostu straszne. Nie wiem, co ma aniołek do Halloween, ale najwidoczniej to upadły anioł, czujecie zależność, no nie? >:D xD

Księżyc. W sumie niby księżyc, ale wygląda to jakoś.
(im dalej tym gorsze zdjęcia)

Booooooooh!


Halloween vs nietoper lps...
Nokaut ! xDDDD (to na jaja zrobiłam i tym bardziej na jaja dodałam tu, jbc.)


Buuuh! :D To jest takie na serio dziwne, ale cóż?

takie straszne że aż mną przewracaaa...

To miało być zza pleców kotka, ale stwierdziłam że pierd..ziele i postanowiłam zrobić jakieś inne.

Biedny myszor, jak go zaraz dopadną, to.... :c
(celowo ostrość jest na tych co ma za plecami)

Kurde! dopiero teraz pomyślałam, że mogłam wziąć petka z diabelskimi oczami do tego. -.-

xDDD


Sorry, że z MLP, ale tak mi fajnie wyszło... C:


 * Nieudane *

Rainbow Factory.. Huah<3

*Nieudane* xDDDDDD



Jbc żaden petek podczas serii zdjęć Halloweenowych i tych co robiłam na jaja nie ucierpial; wszytko się zmyło, etc. To też robiłam na jaja. xDDDD Przynajmniej się pośmiejecie ze mnie.

Znów z serii na jaja.
tzw.
Anioł na kiju. 
(xDDDDD jak to brzmi!)

I want this cat!

Buuuh *nieudane*

To już lepsze, ale też nieudane.

Ten kot nie gryzie.
On tylko ziewa. :3

Ejj... skąd to sie wzięło!? I co to ma do lps wgl? heeeh...


Znów seria nieudane.


I takie coś co nie ma nic wspólnego z LPS.
A zrazem taki mini konkursik:

Heeh. xDDDD<333

Muah. :D <3333333

<33333333 

Kto wie jakich książek to zdjęcia...?
Albo tych książek powyżej co są na nich koty? 
Jest swój ziom.:D Może nawet dam jakąś nagrodę jak ktoś zgadnie wszystko. xDD W sumie to jest taki mini-konek, ani Halloweenowy, ani co, ale tak mi przyszło do głowy. Ale warunek jeden: należy odgadnąć wszystko.

No i w ten sposób zbliżamy się do końca mojej notki z CAŁKOWICIE NIEUDANYMI ZDJĘCIAMI ROBIONYMI NA JAJA (wszystko by me! xD). Oczywiście poza ostatnim zdjęciem z ... a nie będę Wam mówić, bo w końcu jest ten mini-konek, no niee? Może przynajmniej się pośmialiście, a jak nie, to przecież Halloween nie jest po to by się śmiać, ale straszyć... :3 


Udanego Halloween, cukiereczki!
BullcioManiak

26 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Haloween! Ja wywoływałam z klasą Krwawą Mary na cmentarzu xD Opiernicz mieliśmy od nauczycielki haha C: Rzuciłyśmy klątwę na tych co nas wkurzali xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol, też dziś mieliśmy próbę ewakuacji xD A Halloween... Fajnie :3 Też mam dynię, heh ;P Dziś pół szkoły jakoś się strasznie pomalowało i poprzebierało!
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje petki mają haloween od 17:30 :3 super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawiłaś mi humor tą notką.
    Uśmiałam się XDD hahaha :)
    A nawet nie wiem z jakiej książki te zdjęcia tam :D
    Hahaha Kot na kiju WTF? xDDDDDD
    Akurat jak czytałam twoją notkę to w piosence też leciało to ohh, yeah czy jak to tam ;D Ja Halloween szczerze nie obchodzę, no ale cóż ; P :D A no tak! Mam dzisiaj petkom urządzić Halloween! Ja głupia! :P 16.16 już :oo Lecę. Pozdro.
    Natalcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no miałam napisać Anioł na kiju
      a wyszło jak zawsze ;D

      Natalcia

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia!Stroje LPS są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale większość tych lps nie ma ubrań O_O''

      Usuń
  6. Nie lubię tej piosenki z bloga, nie przypadła mi zbytnio do gustu, a te zdjęcia robione są na odwal :c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U góry jest taki znaczek jak 'stop' and 'play'. Daj sobie 'stop', po czym włącz Selenę Gomez. Co do zdjęććć... mówiłam kilka razy, że były robione na jaja. Nie mam nawet jak zrobić poważniejszych, bo nie mam w domu żadnej dyni, ani co.
      BM

      Usuń
  7. Hah, fajne zdjęcia. Sama miałam zrobić Halloweenową sesję, ale jakoś w końcu nie zrobiłam.

    Ostatnie zdjęcie to okładka pierwszej części "Igrzysk Śmierci", prawda? A te książki na których okładkach są koty to przypadkiem nie z serii "Wojownicy"? Innych niestety nie kojarzę.

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper notka! :) Zdjęcia są fajne .. :D Co do mini konkursu nie mam pojęcia z jakich xD
    -ala52

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioł na kiju xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja piosenkę uwielbiam! :3 A zdjęcia fajne i zabawne xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze było z kotami i z ''aniłem na kiju''. xD Haha, dobre. :P

    -Eleniss

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do tej muzyki, to ja w wiekszości słysze jakieś darcie się. o3o Nie obraź sie.
    -Eleniss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczzz, ale w rocku alternatywnym, czy punk rocku, czy innych odmianach rocka raczej nie ma piosenek typu: e e e e e e, la la la la la la, oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooł yea, czy popopopopopopopopopopooopopopopopoopopopocker face. Już mówiłam.

      Nie potraficie słuchać normalnej muzyki, włączcie sobie pop. Co wam zrobię? *akurat daję wam najbardziej spokojne utwory, staram się aby były bez moth*rfu*kerów, a wy dalej uważacie że to darcie się. haha* Jak się wkurzę dam wam Jestę Bogię C: Niech ktoś tylko się jeszcze dopierdzieli do off'a ma prze...tentegezowane. *lepiej zeby nie wiedzial coo*

      http://takmam.pl/post/29691889579/kiedy-ktos-obraza-moj-ulubiony-zespol#.UJOUDcVmKSo

      BM

      Usuń
    2. Nie znasz się na prawdziwej muzyce... Lepsze to, niż jakieś BEJBE BEJBE BEJBE OOOOOOOO xd

      Usuń
    3. Ja też tak trochę uważałam - to nie jest zbytnio normalna muzyka... Ją później wymyśliły "jakieś je*opy" xD Ja oficjalnie słucham ponad 14 godzin na dobę muzyki z lat 80, Italo Disco (rodzice prowadzą audycję z nią, słuchają internetowego radia...). Czasami słucham popu, bo szybko wpada w ucho ♥♥ Ale rozumiem cię, ta muzyczka mogła się podobać i po prostu popieram inne komentarze, by wyłączyć jej autoplay. Niech leci, bo może się komuś bardzo podoba :D

      Usuń
  13. Napisałaś, żeby nie komentować tamtego posta, więc napiszę komentarz pod tym.

    Rozumiem, co czujesz, bo ja też nienawidzę, kiedy ludzie obrażają moje ulubione zespoły i moich ulubionych wykonawców. Normalnie mam wtedy ochotę przyłożyć im patelnią w łeb.

    Według mnie każdy ma prawo słuchać czego chcę (ja sama na przykład słucham wielu gatunków muzyki, od kilku lat jestem wierną fanką zespołu Green Day, ale od czasu do czasu potrafię włączyć sobie radio i posłuchać czegoś zupełnie innego).

    BM, na twoim miejscu nie usuwałabym playera z muzyką, bo to Twój blog i masz prawo mieć na nim taką muzykę, jaką chcesz. Możesz ewentualnie wyłączyć autoplay, jeśli nie wiesz, jak, to mogę ci wytłumaczyć.

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mogę mieć to co chce, ale jak jeszcze ktoś powie mi, że mój naj zespół jest do kitu to nie wyrobie psychicznie, bo prędzej odnajdę te osoby i pociągnę za spust. Usunęłam, żeby nad sobą panować. Poza tym chamskie niewdzienczniki !!!!!! *celowo*
      BM

      Usuń
    2. Muszę przyznać, że w pewnym sensie Ciebie rozumiem. Może i masz rację, lepiej zrezygnować z muzyki na blogu zamiast mieć zepsuty humor przez ludzi którzy nie potrafią uszanować tego, że niektórzy wolą inną muzykę.

      ~ CookieLPS

      Usuń
    3. Jeśli cię obraziłam BM, to sorry. Nic nie mam do muzyki na blogu. Nie sądziłam, że zrozumiesz mnie źle.

      Usuń
    4. Popieram ;3 Jak się komuś muzyka nie podoba, to niech kliknie, żeby wyłączyć. To nie gryzie, na serio ;/

      Usuń
  14. Ta muzyka niestety też mnie trochę wnerwiała, ale nie myślałam, by ją usunąć! Dobrze by było, gdybyś zrobiła ją jakoś tak, by sama się nie odtwarzała

    ~ ja

    OdpowiedzUsuń
  15. czy tylko ja ze wszystkich znajomych nie miałam dyni w halloween? O.o

    OdpowiedzUsuń