czwartek, 6 września 2012

30.Oceny różnych nowościów

Hejoo..
Ale u mnie się zimniej zrobilo. :c HUAH i jak tam w szkołach, hę?
U mnie jest po prostu zajebiaszczoo. ^^ (no chyba nie muszę mówić extra, jak mogę powiedzieć zajebiście. Jesteście już duzi.:D) <--- xD Jutro mam test poziomujący z j.ang. na lepszą grupę i gorsząą... muszę się dostać do lepszej, bo w gorszej grupie uczy taka nudziara, ze z nią nie wytrzymam. A w lepszej jest spoko babka. Mimo ze muszę dzisiaj zapieprzać z nauką 300 km/h, rb notkę.

Dziś stwierdziłam, że wybiorę poszczególne nowości i je po oceniam.

Tutaj foczką walkables... wydaje się dość ładna, mimo ze taka kolorowa. Rozumiecie o co chodzi.. Słodkaa. <33 oczka ma kapitalne. 7/10

Zobaczcie jak ma dziwnie łapki. o.o"""" te przednie.. Hmm, dość to dziwne, ale prawdę mówiąc WIDZIAŁAM GORSZE. 5/10

Hah, mówcie se co chcecie, ten mi się podoba. ;) Ma dwa różne paczałki. <3 Słodki. 8/10


To już mi się wcale nie podoba.... Dziwne oczy, szajsowski kolor, długie uszy.. Niee, nie jestem tego fanką, ale każdy ma swoje zdanie. 4/10

Ten muszę przyznać, że ma fajne oczy. Prawda? Co do innych rzeczy, hm... nawet ładny, ale ze względu na to, że to littlest pet shop, nie ma tu na niego miejsca. 5/10

To chyba jakiś zwierzak tych wróżek, czy cos... o.O"" Taki słooodki *o*! GĄSIENICZKA RZĄDZI EVER 10/10 ją to bym nawet chciała.

No i ten model wróżki co notorycznie przypomina mi kangura. 3/10

A ten mi przypomina jakąś postać z pszczółki mai... 3/10

Ale ma poważny wyraz twarzy. xdd 4/10


Tak jakos nw co napisac 4/10

Ten wygląda jak osoba po wf, która prosi o picie. 4/10

Heh, żaden z tych małych nie przebije gąsieniczki. 3/10

a ten mi przypomina lisa... Fajne ma dwa kucyki. xd 4/10

to ślimak? dość fajny. :D 6/10

Wybaczcie jak notka wydała wam się krótka, ale mam dużo nauki jak mówiłam.
Ale w weekend bd juz mieć dużo czasu raczej.. ;))
Dziękuję ze w tej ankiecie (Na samym dole bloga) jest już 200 GŁOSÓW!
O.O" Looo
No i mam coraz więcej obserwatorów, dziękujęę.. <3
Za komy także.

Trzymajcie się tam w szkołach(szczególnie ci co mają nowe), jak teraz jest źle, potem na pewno bd dobrze! Niech moc i lps bd z wami,

Wasza (ever) BullcioManiak. :D

13 komentarzy:

  1. Fajne ocenki, ten komondor wygląda jak blachara -.-'', a nietoperz pikny i wróżki też <3
    ------------------
    about-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ocenki <3 nie przepadam za tymi littlest pet shop ale niektóre są ok.
    Pozdrówko,
    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi tam się podoba ta wróżka ala lisek :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko ocenki. Ja za nimi nie przepadam, nie wiem co inni w nich widzą. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to notka fajna, ty to potrafisz oceniać xD Mi się te wróżko elfo coś tam nawet podoba.. ;)
    ~alicja1412

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ocenki LPS *w* a te wróżki itp to zachwytu nie ma...ten komondor to serio te łapki ma ehm...nienormalne xD
    (u mnie nn)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę tą fokę(ma fajowe okulary xD).

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre dziwnie wyglądają, ale reszta jest spoko ;P .
    Ja nie mam tego problemu co ty , dopiero 6 kl, ale będę mieć ten problem.. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam się ten owczarek węgierski podoba, sweet ^^
    A ta pomarańczowa wróżka wygląda jak misio-lew o.O
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemka mi się nawet ten nietoperek podoba.Wczoraj miałam dziwny zień i nie weszłam na kompa bo moja mama miała urodziny a,koleżanka mamy miała imieniny.A notka super jak zawsze.
    Sara Szerszeń

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tego ślimaka i tą 'lisową' wróżkę. xdd
    -Eleniss :33

    OdpowiedzUsuń