wtorek, 25 września 2012

35.Nowość czy mit?

Hejo.
Jakoś dziś zabrałam się za szukanie jakichś nowościów (celowo), tak mnie naszło. Znalazłam właściwie kilka interesujących zestawów, których WYDAJE MI SIĘ, że nie widziałam wcześniej, ale nie mam pewności, czy są to prawdziwe nowości. Rym, haha. :D Ogólnie zmieniłam Wam muzę, tamta piosenka miała 3 z czymś, a teraz macie 53 minuty chyba najlepszego albumu GNR na świecie..<33 Przynajmniej dla mnie.. Dobra, koniec tego paplania, no bo chcecie te nowości pewnie..


Nowość, czy...
- Obalmy mit
(xDD)


O taki, "domek"
W sumie przypomina mi to zjeżdżalnię.
To nowość..? Ja na prawdę nie widziałam.
Gdyby się okazało, że "mit", no to piszcie, bo ja pewności nie mam - po prostu od kiedy są te nowe to się nie interesuje, bo właściwie nie chcę ich nawet widzieć.
PS Każdy ma swoje zdanie na ten temat, nie musicie uważać tak jak ja. :>


To na serio wydaje mi się nowe o.O


Super, te kształty co już były, ale w innych kolorach.
W sumie czemu myślałam, że Hasbro się zmieni? Potrafi się tylko psuć.
Lew dziwny ... fioletowy cały i różowa grzywa? blee
No i ta "iguana", czy co to. I konik..
Tylko ten żółty delfinek wydaje mi się trochę słodki i słonik
Ale pewnie na żywo wyglądają gorzej.
<bezradny> mam takie wrazenie


Zakręcone miasteczko, czyli ten domek co już był w serii jakiejs ok.300, moze 400 iles.
Szkoda, co jak co, ale domków nie powinni powtarzac.


No i ludzie, tego też na serio nie widziałam O.O"
Ten żółw w dodatku coś robi.
Trochę szkoda, że jest to dość nieudana druga wersja znanego nam już żółwia morskiego.

Jakby ktoś nie wiedział o czym mówię:
()

Noo... Ymp..
Może znajdę coś jeszcze.

To było...?



To już widziałam, na pewno.
Ale tak wklejam..

Jak jeszcze coś znajdę, to napiszę.
Widzieliście już te zestawy? ^^
Ja nie.
Jak nie widzieliście, no to już zobaczyliście. xD

BM

22 komentarze:

  1. Myślę że wszystkie te zestawy są nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że wszystkie są nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te zestawy. One są z trzeciej generacji. Oryginalne petki! Dasz wiarę? U mnie aż 3 nowe notki! Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce delfincia!!!!!!!!!!
    -Eleniss xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widziałam te z napisem "Try me!" A innych nie widziałam. Jak dla mnie jest to - ble! Podoba mi się tylko słoń.
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  6. Te 3 ostatnie to są "Tańczące zwierzaki" (O.o) i one są nowe :> Ten hipopotam jak się go naciśnie to jakby mu ta spódnica leci w dół XD
    Tak w ogóle to okropne te nowe LPS, ale ja mam wilczka z saszetki i jest nawet słodki :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te 3 ostatnie to "Tańczące zwierzaki" (O.o)
    I one są nowe :> Tego hipopotama jak się naciśnie to spódnica tak jakby się opuszcza XD
    Hahaha :D
    Z tej nowej serii mam wilczka z saszetki i jest mega słodki :3 I mam też kotka z tych dziwnych, brzydkich nowych LPS, ale on też nawet może być ;D
    ~ Miśka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta spudnica hipcia się kręci a nie opuszcza -,-

      Usuń
    2. Pisze się spódnica -,-
      I co za różnica?

      Usuń
  8. Dopiero dzisiaj odkryłam że są takie zestawy xD :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w sklepie sprzedają te oto powyrzsze zestawy ( niektóre ) Ja mam takiego fioletowego pieska i tą ostatnią fretke z deską

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 - nowość. Właściwie to nie takie nowe. ;d
    2 - Nowość na 100%, widziałam już na ebay niejednego petka z tego z zestawu.
    Reszta - No cóż, to oczywiście nie mit skoro jest już w sklepach. :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widziałam wszystko,oprócz tego zakręconego miasteczka i tego drugiego zestawu bez pudełka(w pudełku gdzieś już widziałam).Resztę widziałam na mojej ulotce od spaniela i biedronki G3.Te ostatnie są u mnie w sklepie,ale żółwia chyba nie ma.One wszystkie jak im się naciśnie głowę czymś ruszają(wszystkie wypróbowałam w sklepie XD).To zakręcone miasteczko mi się nawet podoba O.O.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żółw hipopotam itd są u mnie w sklepach o.O

    OdpowiedzUsuń
  14. Głupie, najbardziej podoba mi się ten pierwszy domek.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię tych nowych petków :/ A przemalować domek który był od NORMALNYCH lps?! To chamstwo w państwie! xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm... Nie potrafię powiedzieć ,że są głupie te nowości ,bo jakoś nie potrafię... tak jakby te zwierzaki czuły ... wiem ,że to taka głupia wypowiedź ,ale taka prawda xd... oj,oj to chyba pamiątka z dzieciństwa xPPPP Ale jakoś wolę te starsze ,ale niektóre mi się spodobały (AAA!!) Jeszcze gdyby zrobili doga niemieckiego i kota shorthaira to może by mnie to zainteresowało 0.0 już sama siebie przerażam
    ~Doggowa (nie jestem na koncie blogowym ,bo mi się nie chciało włazić xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Nie chcę ich ranić, to nie ich wina że takie są, a zresztą niektórym się mogą podobać. Ale szczerze to one nie są podobne do LPS'ów i jakoś nie widzę ich w mojej kolekcji

      Usuń
  17. Ja wszystko widziałam prócz nowego Zakręconego Miasteczka... (to już trzecia wersja O.o'')

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, te nowe lps są dziwne.. O_o
    ala52

    OdpowiedzUsuń
  19. te całe LPS schodzą na psy...

    OdpowiedzUsuń