sobota, 22 września 2012

34.Jak oznaczać swoje ulubione LPSy?

Hejo.
Dzisiaj za bardzo nie wiedziałam, jaki temat wybrać, ale nagle mnie naszło..
Ale zanim zacznę, to chcę napisać, że nie przejmujcie się, że jak dodacie komentarz, pojawi Wam się taka wiadomość "komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu". To nie znaczy, że on się nie dodał, ale pokaże mi się on w zakładce "komentarze do moderowania" i zdecyduję, czy je dodać, czy nie. ^^ Ale raczej będę dodawać wszystko. Tu nie chodzi o to, że nie dodam koma jak ktoś powie np. "nie podobała mi się ta notka :/" czy coś takiego. Dodam. To po prostu taka ochrona, żeby tam nie było.. obraźliwych treści, albo obrażających innych Blogerów, co nam się niedawno zdażyło.. Heh. Mniejsza. ^^""

A dzis wpadłam na pooomysł...

Zdjęcie z konkursu na przebranie LPSa, z bloga lps-przyjaciele.blog.onet.pl
(lps-friends jest jego kontynuacją, jbc). Zdjęcie autorstwa lps-i-julki
Czy Wy też jakoś oznaczacie swoje ulubione LPSy?

Chcecie, aby Wasze ulu. petki czuły się wyjątkowe, tak? No, można powiedzieć: 'A bo ja lubię wszystkie moje LPS.' Ale na serio każdy ma jakiegoś swojego najlepszego, którym najwięcej się bawi, który ma najwięcej fotek albo po prostu jest wg Was Waszym najlepszym przyjacielem zabaw itd. Skojarzenia i sposoby rozumowania są różne, ale każdy ma jakiegoś/jakieś swoje ulubione figurki. ^^ Czy zastanawialiście się kiedyś, jak można je wyróżnić? Nie? A może tak?

Ja oznaczam swoje petki dając im wszelkiego typu artefakty (nie no, pęknę. xDDDD), a mówiąc z mojego na Wasze różne przedmioty. Np. moje ulubione petki mają obroże, kapelusze, okulary itp. W ten sposób je wyróżniam, dlatego swego czasu pamiętam jak widziałam w sklepie zestaw z obróżką lub innymi takimi dodatkami - wtedy zawsze chciałam taki zestaw kupić, właśnie dla tych dodatków! xD Ale co poradzę... od zawsze lubiłam te malusie LPSowe obroże i wgl.

Tutaj przykład moich petków w różnych rzeczach. Aisha w różowej obróżce (normalnie ma jeszcze takie ubranko, co było do husky'ego z centrum adopcyjnego, ale tutaj go nie ma), Trefl w okularach, Szarik w  zielonej obroży i fioletowej opasce i Row, tradycyjnie, w pomarańczowej chustce. Obok Rogera taki sobie "kocyk".

Tu przykładowe dodatki. Chustka Rogera z zestawu skatepark, okulary z yy.. nie pamiętam jakiego, ale te okulary są naprawdę bardzo popularne i często występujące wśród LPSów i fioletowa opaska, z zestawu ze strusiem i hipopotamem, jakbyście nie kojarzyli: struś z prasowanymi oczami. To powinno Wam przypomnieć. xD


Czy teraz także i Wy będziecie w ten sposób "wyróżniać" niektóre LPSy?
BM.

23 komentarze:

  1. Moim ulu lps jest bassetka Avril. Ona na zawsze będzie miała ubranka z centrum adopcyjnego.
    ps: to ta sweet bassetka z okularami, mi niestety te okulary się pogubiły :(
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wyróżniam petków,bo nie mam tyle akcesoriów, ale moim dwóm ulubionym coś założę x P

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko notka, też tak robię z moimi ulubionymi LPS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza! Ha. :P No cóż, wyróżniłam mojego ulubionego petka ( Luna, którą zgłosiłam do wywiadów :D) kokardką odkąd stał się mój. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy.... jestem dziwna. Nie wyświetliłam komentarzy i myślałam że jestem pierwsza. xDDDDD Heh.

      Usuń
  5. Zmieniłaś czcionkę ! :) Teraz mi się lepiej czyta.
    ja tez tak wyróżniam xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wyróżniam w ten sposób mojego jamnika Nilsę. Ma śliczną zieloną obrożę. Mam pytanko- Będziemy sobie komentować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra nocia mój corgi ma zieloną obróżkę z łapką ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś dziwna, bo mówisz,że wszystkie komy będziesz publikować, a mojego nie dałaś. Nie lubię cię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej pisz jak człowiek.
      I tak nw o jaki komentarz chodzi.

      Nawzajem.
      BM

      Usuń
  9. Hue hue zamierzam właśnie dla obróżki kupić niedługo kózkę. XDDD Oznaczę w końcu Szarika. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Obawiam się, że mój ulu. LPS jest aż za bardzo wyróżniony xd
    W końcu nie każdy Petek jest siostrą prezydenta, mistrzynią (pseudo)skateparku w Petkowie, i nie każdy prowadzi bloga ._____.
    (Jbc. ten skatepark to dlatego, że nie mam oryginalnego skate'owego zestawu, więc mam tam tylko sanki i rampę z jakiegoś zimowego zestawu xd)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez tak robię =D
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbym miała obróżkę,to bym któregoś z moich ulubionych na pewno oznaczyła.July,świetny pomysł,może też ją kupię XD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna notka! :D
    Teraz już wiem ,jak wyróżnić swoje ulubione petki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie zbieram LPS, ale moje ulubieńce zostały. ;) Oznaczam je w identyczny sposób jak Ty. Psy mają obróżki, a inne też coś mają, albo jakieś przedmioty, które zawsze z nimi i z nimi tylko się kojarzą. Tak czy siak. Fajna notka, bo niektórzy nie mają pomysłów. ;)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mója Czarna ma takie ubranko od Centrum Adopcyjnego, ten "kubraczek"

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam 2 ulubione. Smoczycę Penelopę i wilka Bolto. Smoczycę postawiłam na telewizor, więc zawsze pamiętam o niej i wiem że to mój ulu. i to się nigdy nie zmieni.

    angela-p.02

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim ulu. jest sarenka od domku. Ma własnoręcznie zrobione ubranko więc łatwo ją zapamiętuje. P.S. Uwielbiam ten blog. :)

    OdpowiedzUsuń