sobota, 8 września 2012

31.Prezenty dla Obserwatorów LPS-Friends

Siema!
Pomyślałam, że zrobię dla moich obserwatorów miłą niespodziankę. Mam ich już 26 (z czego 3-ech obserwuje anonimowo, bo nie mam ich wypisanych...). A jakie są to niby niespodzianki? Właśnie, zaraz zobaczycie.


Przepraszam bardzo, jak gdzieś brakuje polskich znaków,
albo jak nie ma kogoś avatara. Proszę zobaczyć na listę obserwujących (pod archiwum bloga po prawej stronie), dawałam tylko te avki które się wyświetlały. Jak jakiś jest nieaktualny to przepraszam, tak miałam w obserwatorach - to tak dałam.
Inspiracją do dania nietoperza był nietoperz z poprzedniej notki.
Ja po prostu dziękuję Bogu, że nie muszę tego linkować!
Już 23:06, no ale tyle zajęło mi robienie tego. -.-
xDDDD


Bardzo ładny Avatar ;D

^^

Ponownie fajny av z kociakiem.

Spanielek z sep. ^^

Limoo...

Dla Ani. :D

Razmus. xdddddd

Chichuachua, ah, chichuachua!

Nie odmieniałam nicku, bo jakoś tak pasuje bardziej.

Tu nie dałam serduszka, bo nie wklejało mi się w tej czcionce. :C

Chyba już masz Avatar, ale przy obs. nie było, więc nie wklejałam, a miałam za dużo osób aby szukać go na Twoim blogu czy coss.

to przed "<3" to taka kropka w tej czcionce, jbc.

Dla Zośki..

Cup Cake? Chodzi o fanfic? ;D

Dla Klaudyji <3

Dla mnie na zawsze pozostaniesz już Klau889. :D

YY.. JADEIT NA AVKU!? XD <33333 szkoda że go nie mam... super jest

"Tomasz Ciasteczko"

Oooo, tu nietoperek, tam nietoperek, powinien Ci się podobać.
Wiem, miało być Dąbrowy, ale nie ma polskich znaków.

Dla pani Wolf

Dla pani Pauliny

Dla pani Molendy

I dla pani Blossom

*Nasz nauczycielka w SP tak zawsze mówiła przez pani. xD To takie jakby ironiczne, ale nie wiedziałam co napisać, więc tak jakoś. xDDDD*

1,2,3, (...) no, tak, jest 23.
Mam nadzieję, że dyplomiki się podobają! <3
Oczywiście możecie je powklejać na swoje blogi, fotoblogi, dać na yt, czy gdziekolwiek tam chcecie, dyplomy należą do Was. Was -> mając na myśli wymienione osoby, czyli moich obserwatorów.
Nie wiem, ale może kiedyś znów zrobię takie nagrody. ^^

Mam nadzieję, że wszystkie nicki napisane są prawidłowo.
Gdyby coś było nie tak, proszę napisać w komentarzu, poprawię.

Jam jest nietoperek!
Słodkich koszmarów, tak wgl.
BM.

22 komentarze:

  1. Dzięki *-*, btw. musiałaś to Ciasteczko napisać XDDDDDDDDD. Razmus jest także wdzięczny ;3.
    --------------------
    about-lps.blogspot.com - NN z opowiadaniem o Razmusie - zajrzysz/ecie i skomentujesz/cie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dyplomy :)

    ~Natalcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet nietoperek :)
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ,Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki tylu obserwatorow ( kurde nwm jak to napisac xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za dyplom ale ja mam awatar i nazywam się LpsManiak :). A oprócz tego jest ok! U mnie nn zapraszm!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowa notka?
    ~Julianna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o żal mi cię debilu

      Usuń
    2. ośmieszaj się dalej, wykaż się swoją głupotą... a nie, nie musisz! brawo, za głupotę w najwyższym stopniu dostałeś 6! gratulacje :)

      Usuń
    3. Psiakowa zamknij swą niewyparzoną gębę i leć się bawić swoimi konikami ;P, btw, sama jesteś debilką x33.

      Usuń
    4. a ty baw się swoimi petszopusiami dziewczynko :) nie przepadam już za końmi, mam z nimi niemiłe wydarzenia (nikomu nie powiem, po co wam to dzieci?)

      Usuń
    5. I kto to mówi? Sama jesteś powaloną dziewczynką, która nawet bloga nie umie pisać i jeszcze co chwilę na wszystkich drze swoją niewyparzoną gębę, jak nie zbierasz lps, to po co tu przyłazisz? Spadaj stąd!!!!!!!!!!!! I odwal się od wszystkich kolekcjonerów, bo mamy Cię serdecznie dość i Twoich humorków ;/. Won!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. jasne gówienko z ciebie, i to takie śmierdzące i przebrzydłe i ogromne!!!!!!!!!!!!!! won się nie mówi do starszych, dziesięciolatku ;P

      Usuń
    7. Zamknij się świnio ze Świdnicy XDD, btw. skąd wiesz,że mam 10 lat? Może Ty jesteś młodsza ode mnie? Jak nie wiesz, to zamykaj buzię ;P. Poza tym mogę mówić, co chcę, Julianno.

      Usuń
    8. no i ja też mówię co chcę dziecino

      Usuń
  8. Śliczne dyplomy! ;))
    ~ala52

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dyplomiki zapraszam do mnie.Jest nowa notka z odpowiedziami na twoje pytanka.Zapraszam
    http://sara-i-lps.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Molenda xDDD No dzieki Kinga :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. haha słodkich koszmarów ;D od dziś będę tak mówić xD zamiast dobranoc xD
    a tak wgl to dzięki,miło mi z tym dylomikiem ^^ zmieniłam sobie nick z "Pi-Cherre" na "KuraudiaTora" żebyś wiedziała xD wprawdzie trochę z opóźnieniem czytam tą notkę,ale co tam xD

    btw...czy ładnie ci w dwóch kitkach? Bo ja ostatnio zaczełam sobie robić i pasują mi świetnie xD

    OdpowiedzUsuń